תפריט
לא הגיע ליעד הגיוס זכה במענק למורה יזם

פופ-אפ למידה

פיתוח מעבדת "פופ אפ" למידה - לצימצום הפער הטכנולוגי של תלמידי ביאליק רוגוזין
זמן שנותר לסיום הגיוס:
ימים שעות דקות שניות
31%
  • 1,500 ₪ מתוך 4,817 ₪
  • תהליך הגיוס הסתיים ללא הצלחה
  • 0 תומכים
  • על היוזמה
  • תומכים (0)
  • עדכונים (0)
  • תגובות (0)

היוזמה של אופיר דור

לרבים מתלמידי ביאליק רוגוזין אין מחשבים בביתם, דבר היוצר בקרבם פער טכנולוגי. כדי לצמצם פער זה ולהנגיש להם עולם ממוחשב זמין ומהיר, אני חולם ליצור עבורם חממת למידה כ-"פופ-אפ", כזו שלא תלויה במקום ובתשתית, ואותה ניתן לשאת בשתי ידיים. 'פופ-אפ' הלמידה לא רק ינגיש לתלמידיי את העולם הטכנולוגי, אלא גם יכין אותם טוב יותר לימים שלאחר בית הספר, תוך חיזוק ביטחונם האישי ומיצוב מעמדם בין שווים.
כל מורה/ תלמיד/ קבוצת תלמידם יוכלו לפרוס את ציוד הלמידה המבוקש וכך ללמוד, לשחק, לכתוב ליצור ולהדפיס מכל מקום שיבחרו במרחב הבית ספרי. אני חושב שבדרך זו פוביית המחשבים תומר לסקרנות, למידה והנאה מהעולם הממוחשב.

שם בית הספר

יישוב

עירוני ו' מקיף תל אביב - יפו

התלמידים שלי (מספר תלמידים משתתפים +100)

תלמידים מכיתה א' עד י"ב, שהגיעו מ-51 מדינות שונות בעולם, כל אחד ואחת עם ידע לימודי בשפה וברמה אחרת. לרובם אין בבית אמצעים המאפשרים למידה ופיתוח אישי, לרבות- מחשבים, אינטרנט וטלפונים. היעדר הגישה לסביבת למידה מתוקשבת,יחד עם עיסוקם בקשיים אותם חוות משפחותיהם, נלווה גם הפער בתחום הטכנולוגיה. מה שמביא את תלמידינו לתחושות תסכול ורתיעה בכל הנוגע לעולם החדש והמתקדם, ואף מרחיק אותם מהיכולת לצמצם את ההפרשים הקיימים כיום בהיבט הלימודי והממוחשב.

מי אני
אני אופיר, ומגיל 14 אני עוסק בחינוך. כיום בגיל 26, אני נמצא בלב ליבה של המדינה, מלמד, לומד ודוחף את עצמי לרכוש את הכלים החינוכיים הכי מפתחים ומתקדמים שיש בכדי לחזור לאצבע הגליל, בה גדלתי, ולחזק שם את תחום החינוך. בזכות הידע והכלים שארכוש, אני שואף לסייע בצמצום הפערים בפריפריה הגיאוגרפית של ישראל. אני מאמין גדול בקדמה ויותר מזה בדור ההמשך, ויודע שבאמצעות אמונה ועשייה נכונה ניתן לצמצם פערים בחינוך ובחברה עצמה. האני מאמין שלי- "ליצור חזון שיתאים לכל ילד בפני עצמו"

איך תראה הצלחה?

שימוש מרובה של התלמידים ב'פופ-אפ' הלמידה- ככל שהתלמידים ינצלו יותר את המכשור הממוחשב כך הפער הטכנולוגי שצברו ילך ויצטמצם.

מה נדרש לשם כך?

לשלב הראשון של הפרוייקט אצטרך ארבעה מחשבים ניידים. בשלבים מתקדמים יותר, אוסיף מדפסת אלחוטית ותוכנות למידה מקוונת.

ציוד / שירות נדרש כמות עלות יחידה (כולל מע"מ) עלות כוללת (כולל מע"מ)
מחשב נייד מסך 15.6" כולל מערכת הפעלה ASUS-X540NA-N4200-4G-500G 3 1,560.00₪ 4,680.00₪
סליקת אשראי 2.925% 136.89₪
טבלת משאבים סך הכל: 4,816.89 ₪

אין תורמים לעת עתה, היה הראשון!

אין עדכונים חדשים בינתיים
0 תגובות

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם.

נגישות
  למעלה