תפריט
לא הגיע ליעד הגיוס

בשבילי המילים

תהליך לימוד העברית בכיתה א' תחת אופנויות שונות: המרדף אחר המילים הנרדפות, מילים הפוכות עומדות על הראש ועוד במרחב למידה ייחודי כסימני דרך.
זמן שנותר לסיום הגיוס:
ימים שעות דקות שניות
0%
  • 0 ₪ מתוך 5,011 ₪
  • תהליך הגיוס הסתיים ללא הצלחה
  • 0 תומכים
  • על היוזמה
  • תומכים (0)
  • עדכונים (0)
  • תגובות (0)

היוזמה של אבי ארמה ואתי גז

משחק מחשב אינטראקטיבי הבא לשפר את מיומנות התלמידים בשימוש השפה העברית , על אוצר המילים, על הביטויים, חידושי השפה וחידודי הלשון וכמו כן, לימוד ההיסטוריה והגיאוגרפיה של הארץ על ידי שיטוט במפה ומציאת "המטמון" ב"סימני הדרך" באתרים היסטוריים, מקומות, אישים הקשורים למקום ומאורעות שקרו מאז קום המדינה. המטרה היא לשפר את מיומנות התלמידים באתגרי הבנת הנקרא תוך שימוש מיטבי במילים וביטויים , תוך שיטוט ב"שבילי המילים" ותוך העמקת הידע בהיסטוריה והגיאוגרפיה של הארץ, תוך החדרת המוטיבציה לתחרות בין שתי קבוצות והנושאת פרסים בסופה. והתלמידים הם אלו שבוחרים באיזה שביל לבחור כשיעמדו בצומת דרכים הרצופה ברמזים להמשך חיפוש המטמון ב"שביל המילים". חשיבות היוזמה היא עבודת הצוות בין שתי הקבוצות, שיפור מיומנויות הקריאה והעשרת הידע וכן החדרת המוטיבציה להצלחה במציאת המטמון והאתגר הוא - צבירת כמה שיותר נקודות ופרסים במינימום זמן.

שם בית הספר

יישוב

ראשונים בת ים

התלמידים שלי (מספר תלמידים משתתפים 41-100)

תלמידים הנחשפים בשנתם הראשונה לשפה העברית על שלל אוריינותה וגווניה. הם אוהבים ללמוד במרחב למידה מאתגר, מסקרן, מלהיב, מרתק, אחר ואפשר לייחודיות לא שגרתית תוך יחסי גומלין עם השווים להם והצוות המקצועי.

מי אנחנו
שמי אבי ארמה. אני סייע בכיתה א' של החינוך המיוחד. הנני תומך הוראה ומורה ממלא מקום, בבי"ס "ראשונים" בבת ים. היוזמה שלי מיועדת לתלמידי כיתות ד' עד ו' וחטיבת הביניים. לשמחתי , תלמידים אלו הם : "דור המחשב והאינטרנט" ובעלי מיומנויות טכנולוגיות וב"משחקי מחשב" ועל כן , לדעתי משחק זה יהווה אתגר עבורם ועל אף שלצערי בשל כך, כישורי השפה שלהם ואוצר המילים שלהם בעברית לוקה בחסר, הם ימצאו עניין במשחק ויענו לאתגר על מנת לנצח בעבודת צוות משותפת על מנת למצוא את המטמון ולזכות בפרס.

איך תראה הצלחה?

ההצלחה תימדד במספר התלמידים שיענו לאתגר וירצו להשתתף במשחק ובתחרות ובכך שהתלמידים ייחשפו ל"רזי" השפה העברית ושלל הביטויים שלה ובתוך כך אף יעמיקו את ההבנה והידע שלהם בהיסטורי ובגיאוגרפיה של ארץ ישראל, הכרת אישים ומאורעות שלא ידעו עליהם.

מה נדרש לשם כך?

1.בניית מסלול אינטאקטיבי ע"פ עקרון של סימני דרך הכוללים הוראות ומשימות לשוניות בדרך המסע בשבילי המילים 2. מרחב לימודי מעוצב כולל שולחן המעוצב כמסלול בעצמו, קישוט קירות המרחב בפוליגלים עם ציון של מקומות על גבי מפת א"י גדולה וכרטיסיות ממפל עם תצלומים של מקומות ואתרים בארץ. הלמידה תיעשה בקבוצת ילדים - 6 כסאות מעוצבים, פרסים לזוכים וילונות מעוצבים לקישוט ולשמירה על ייחודיות החדר ומסך של מקרן עם מחשב ומקרן בחדר.

ציוד / שירות נדרש כמות עלות יחידה (כולל מע"מ) עלות כוללת (כולל מע"מ)
מחשב LEPTOP 1 2,600.00₪ 2,600.00₪
עכבר אלחוטי 1 50.00₪ 50.00₪
מסך הקרנה גלילה ידני 1 500.00₪ 500.00₪
מקרן נייח EPSON 1 600.00₪ 600.00₪
שולחן מחשב עבודה חום 1 400.00₪ 400.00₪
רמקול חכם 1 400.00₪ 400.00₪
לוגיסטיקה 7% 318.50₪
סליקת אשראי 2.925% 142.40₪
טבלת משאבים סך הכל: 5,010.90 ₪

אין תורמים לעת עתה, היה הראשון!

אין עדכונים חדשים בינתיים
0 תגובות

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם.

נגישות
  למעלה