תפריט
גוייס בהצלחה

הסיפור שלא נגמר

משחקים וקריאה לכל ילד וילדה! יצירת מרחב נעים וחמים, אליו התלמידים יגיעו באופן חופשי, יבחרו ספר או משחק וינעימו את זמנם ביחד או לחוד.
100%
  • 5,339 ₪ מתוך 5,339 ₪
  • גוייס בהצלחה
  • 0 תומכים
  • על היוזמה
  • תומכים (0)
  • עדכונים (2)
  • תגובות (1)

היוזמה של יסכה פרידמן

היוזמה שלי מגיעה בעקבות כמיהה ורצון עז לקדם את מערכת החינוך לאיכותית, מסקרנת, מקדמת תהליכים ומאפשרת למידה אחרת ומשמעותית. כרכזת שפה בבית ספר "נטעים" ומחנכת כיתה ה', אני משתדלת לדגול בלמידה מיטבית ורמה גבוהה ,אולם מאמינה שכאשר לילדים יש פינת מרגוע ופינת קריאה ומשחוק, הם הופכים למגויסים יותר ללמידה ומתפתחים מאוד בפן הרגשי והחוויתי. כל מורה יוכל להעביר שיעור מידי פעם במרחב המשחוק והקריאה, וכן בהפסקות יהיו תורנים והילדים יוכלו לגשת לשם באופן חופשי. הילדים שלנו אוהבים לקרוא וצמאים מאוד לספרי דרמה,מתח, מדע הרפתקאות ועוד. כאשר שאלתי בכיתה מה החלום שלהן? מה חסר להן כדי ללמוד ולהתפתח? הן ענו פה אחד מקום יותר כייפי, שונה עם משחקים לימודיים וספרים. החלל בבית הספר מחוץ לכיתה שומם כך שזה ישמש את כל הכיתות בבניין וכולם יתרמו מזה. אני מתכננת פינת ישיבה בשילוב בד ועץ,הדומים וארון שבו נאחסן את הספרים והמשחקים. מחכה כבר שהכל יהיה מוכן:)

שם בית הספר

יישוב

נטעים עין שמר

התלמידים שלי (מספר תלמידים משתתפים +100)

היוזמה מיועדת לכלל הילדים בבית הספר, שאוהבים מאוד זמן חופשי, קריאה ומשחק.

מי אני
"כל ילד זקוק למבוגר אחד שיאמין בו"- ציטוט זה מסכם את תכלית מטרותיי כאשת חינוך .שמי יסכה פרידמן ,אני עובדת בבית ספר "נטעים" במועצה אזורית מנשה, אני עוסקת בחינוך,משקיעה את כוחי ומרצי בפן הרגשי, חברתי ולימודי .מתאימה לכל ילד את דרכו המתאימה לו ויודעת לטפל ולהעניק יחס וחום לילדים המורכבים יותר."חנוך לנער על פי דרכו"-כל ילד מקבל חינוך ומענה הראוי בעיקר לו. חולמת שהתלמידים יחושו בטוחים,אהובים ומלאי סיפוק. האתגר-עין טובה.

איך תראה הצלחה?

הצלחת היוזמה בעיניי היא כשילדים יבואו בשמחה לבית הספר וזה יהיה המרחב האולטימטיבי עבור כל הילדים. שהמרחב ישרה רוגע, אהבה לספר,הנאה מהמשחקים ולמידה משמעותית .תלמידיי ייהנו מאוד וברור לי ששיעוריי שפה יקבלו משמעות אחרת של למידה מתקדמת, וכל פעם שילד יבקש דווקא שיעור שם אבין שחווה משהו טוב .בטווח המידי הילדים ייהנו מהקריאה ,האווירה והמשחק ובטווח הארוך המורים ימנפו את המקום לשיעורים כחלק מפיתוח הלמידה המגוונת והפורייה.

מה נדרש לשם כך?

פינת ישיבה נעימה ומקום אחסון למשחקים ולספרים

ציוד / שירות נדרש כמות עלות יחידה (כולל מע"מ) עלות כוללת (כולל מע"מ)
פינת ישיבה + 3 הדום+הובלה 1 4,400.00₪ 4,400.00₪
כוורת 4 תאים+2 דלתות +2 סלסלות אחסון 1 447.00₪ 447.50₪
לוגיסטיקה 7% 339.33₪
סליקת אשראי 2.925% 151.71₪
טבלת משאבים סך הכל: 5,338.54 ₪

אין תורמים לעת עתה, היה הראשון!

עדכונים קודמים
תאריך: 28/4/2019 14:00 / סטטוס: אושר
הערכה רבה על עזרתכם הנדיבה
שלום לכם תומכים יקרים שלי,שוב תודה רבה לכם על התמיכה והאמונה שלכם ביוזמה החינוכית והייעודית שלי!נותרו לי 15 ימים עד להשגת הגיוס ובלי להגיע ל100 אחוז ,לא אוכל לממש את החלום שלי.אשמח מאוד שתפיצו ותשתפו את הלינק המצורף לכמה שיותר אנשים!
https://www.lakita.org.il/?p=30719 מעריכה מאוד יסכה פרידמן

תאריך: 15/5/2019 11:27 / סטטוס: אושר
תודה לכם תומכים יקרים!
תומכים יקרים שלום,
תודה רבה רבה על עזרתכם הרבה!!!! אתמול בערב הצלחנו להגיע ליעד הגיוס שלנו! זה לא היה קורה בלעדיכם..
נמשיך לעדכן אתכם בשלבים הבאים של יישום היוזמה.
יום טוב!

תגובה 1
  1. יסכה מאי 13, 2019 - הגב

    תודה רבה רבה!אני מעריכה מאוד את תרומתכם!

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם.

נגישות
  למעלה