Menu
שלום,

נעים להכיר,
בכמה שלבים פשוטים נשמח לסייע לך ליצור את היוזמה החינוכית החדשה שלך.

לפני שמתחילים, שווה להכיר את המדריך המלא ליצירת יוזמה חינוכית - יחסוך לך הרבה זמן ומשאבים 🙂

אנו זמינים לכל שאלה ב tal@lakita.org.il
בהצלחה!

יוצאים לדרך...
90 שניות להיכרות עם "לכיתה":

היוזמה הראשונה שלך שלך ב"לכיתה"?

מה הרעיון שלך?

תיאור היוזמה

זהו המקום המתאים לתאר את מהות היוזמה המתוכננת – מה הרקע ועל איזה צורך היא באה לענות? מה מתוכנן במסגרתה? כיצד יראה מימוש היוזמה? מה מטרתה? מה הרציונל החינוכי שלה? מה חשיבות היוזמה בעבור תלמידיך?
(עד 1000 תווים, אפשר גם פחות )

מה מבחינתך יחשב להצלחה של היוזמה? כיצד ניתן למדוד הצלחה? כיצד היוזמה יכולה להשפיע על תלמידיך? (בטווח המיידי/הארוך)
(עד 500 תווים, אפשר גם פחות )

מטרת סעיף זה שהתומכים יכירו אותך ואת התפיסות החינוכיות שלך, ניתן להעזר בשאלות המנחות הבאות – תיאור "יום טיפוסי במשרד"?, ה"אני מאמין" שלך כמורה בקצרה, איפה היית רוצה שהתלמידים שלך יהיו בסוף שנת הלימודים? מה האתגר הכי גדול שלך להביא אותם לשם? מה הביא אותך למקצוע ההוראה? מה הציטוט האהוב עליך וכיצד הוא מתקשר לעשייה החינוכית שלך? וכו'.
מומלץ לחשוב מה בתיאור שלך יגרום לתומכים פונציאלים להתחבר אליך

תמונה אחת שווה אלף מילים. תמונת היוזמה היא הדבר הראשון שתומכים יתקלו בו ויש לכך חלק גדול ברושם הראשוני שייווצר ליוזמה שלך. תמונה היא גם הגורם העיקרי שהופך גולשים אקראיים לתומכים פוטנציאלים. חשוב שהתמונה שלך תעביר את משמעות היוזמה, ותשדר את האווירה הנכונה עבורו. מומלץ לעיין במדריך טיפים לצילום תמונה מנצחת.

סרטון מעלה משמעותית את הסיכויים שלך להצליח במימון היוזמה! גם אם עומדים לפניך אמצעים פשוטים בלבד, מומלץ להפיק סרטון להמחשת הסיפור שמאחורי היוזמה שלך. הסרטון צריך להיות מעורר עניין והשראה וכמובן שמכבד את התלמידים ואת בית הספר. איך מעלים סרטון ליו טיוב (youtube) - יש לנו סרטון על זה (:

משאבים

Length

תיאור קצר מה נדרש כדי להגשים את היוזמה שלך ולהפוך אותה למציאות בעבור תלמידיך? דוגמא"בכדי שהפרוייקט שלי יצא לפועל אני צריכה 3 מזוודות טרולי ניידות ולמלאן בהפתעות - משחקי קופסא, קלפים, ספרי חידות וחשיבה ועוד. בנוסף, אני צריכה שטח אחסון קטן בבית הספר." (תכף ידרש פירוט)
(עד 500 תווים, אפשר גם פחות )

טבלת המשאבים

"לכיתה" מסייעת בהגשמת הרעיון שלך ולאחר גיוס מוצלח של תקציב היוזמה נדאג לספק לך הציוד הדרוש ישרות לבית הספר / הגן.
כעת יש צורך להתמקד ולהגדיר את משאבים בצורה יותר ממוקדת. מומלץ לעיין במדריך לבחירת המשאבים הנדרשים ליוזמה - יחסוך לך הרבה זמן!
הצגת דוגמא לטבלת משאבים
Equipment / service required תיאור הציוד/שירות נדרש (צבע/גודל/וכדומה) Amount לינק העלאת קבצים (תמונה/הצעת מחיר, לא חובה) Unit Cost (inc. VAT) Total Cost (inc. VAT)
To be filled by the teacher
בחירת קובץ -
בחירת קובץ -
בחירת קובץ -
בחירת קובץ -
Cost of credit clearing 2.925% 1   0.00 ₪ 0.00 ₪
* הסכום הסופי לגיוס יקבע לאחר מילוי טבלת המשאבים בתיאום בין המורה לבין צוות הלוגיסטיקה של לכיתה Total: 0.00₪

Choose a short, attention-grabbing name (max: 25 characters).

Describe your project in a succinct and engaging manner. This description will be displayed in the project blurb.
Max: 140 characters.

Briefly describe the students this project is aimed at (without giving names or other identifying details). How would you describe them? What are their interests and hobbies? What are the challenges facing them?
(max 1000 characters)

Briefly describe the purpose of your proposed project. What is the background? What is planned for it? What is the educational reasoning behind it? What will the project mean for your students?
(max 2000 characters)

What would you consider to be a successful outcome of the project? How will you be able to measure success? How do you hope the project will impact your students (either in the short or long term)?
(max 1000 characters)

Briefly describe the requirements for making the project a reality for your students.
(max 1000 characters)

Describe yourself briefly, using the following questions to guide you: What is a “ typical day” in your office? Describe your guiding principles as a teacher – where do you wish to see your students at the end of the school year? What is the greatest obstacle standing in their way? What made you decide to go into teaching? What is your favourite quote and how does it relate to your educational work?
(max 1000 characters)

Teacher name (ENG)

Accessibility
  TOP