תפריט
גוייס בהצלחה מענק מנכל"ית ברנקו וייס ליזמות חינוכית

ת.כ.ל.ס מסעות- מסע ל"ה

ת.כ.ל.ס מסעות יוצא לדרך שוב: טיולי שטח המאפשרים יציאה מהאזור הבטוח ויצירת חוויות אתגריות המאפשרות התמודדות עם קשיים, ותחושת מסוגלות גבוהה.
100%
  • 5,189 ₪ מתוך 5,189 ₪
  • גוייס בהצלחה
  • 0 תומכים
  • על היוזמה
  • תומכים (0)
  • עדכונים (1)
  • תגובות (5)

היוזמה של צורי גרוס

לפני כשנה וחצי, נפגשתי עם חבריי, בוגרי מחזור א' מבית הספר סוסיא, על מנת לחשוב ביחד על מיזם חברתי המאפשר לתלמידים מבית הספר בו אני מלמד, לטעום מהחוויה שלנו כתלמידי ישיבה סביבתית.
אחד הרעיונות שחשבנו עליהם הוא חיבור התלמידים לטבע באמצעות יציאה לשטח- מסע הכולל אתגר אישי ולא פשוט עבור התלמידים, בו הם נדרשים לצאת מהמרחב בו הם חיים למרחב לא מוכר ושונה ולהתמודד עם קשיים, לפתח תחושת מסוגלות ולחוות חוויות מעצימות של הצלחה. וכך באמת היה, במסע הראשון- יצאנו ליומיים מאתגרים בשטח שכללו סיור רגלי מאתגר במדבר, הקמת מאהל ולינה בשטח, טיפוס לא קל למעלה דבשון ועוד ועוד, והכל בהתנדבות מלאה של אנשי הצוות. במסע השני שהוצאנו בזכות 'לכיתה' יצאנו ליומיים בכרמל שהיו מדהימים! עבור התלמידים, היו אלה חוויות וצאות דופן, מאתגרות ומעצימות בדיוק כמו שחשבנו.
הרציונל החינוכי העומד מאחורי מיזם זה הוא להקנות לתלמידים חווית יציאה מאזור הנוחות הבטוח שלהם ולהוציא אותם לשטח לחוות חוויות לא רגילות, להתעמק בחוזקות ובחולשות שלהם, ללמוד על שיתוף פעולה, אחווה ורעות, ולהרגיש שהם יכולים להתמודד עם כל דבר העומד בפניהם. הטבע הוא מקום אידיאלי לקיום כל אלה ויותר.
בהמשך להצלחה מהמסעות האחרונים- אנו רוצים להוציא השנה מסע בעקבות לוחמי הל"ה, לחיבור בין התלמידים למורשת והיסטוריה של עם ישראל.
מחכים כבר להתחיל!

שם בית הספר

יישוב

ברנקו וייס תחכמוני חדרה חדרה

התלמידים שלי (מספר תלמידים משתתפים 21-40)

נוער קצה מהעיר חדרה והסביבה, חלקם נשרו מבתי ספר אחרים וחלקם הגיעו לבית ספר כדי ללמוד בכיתות קטנות. תלמידים שרחוקים משטח וסביבה, אך נכונים לאתגרים ולתהליך אישי וחוויתי.

מי אני
אני צורי, מורה בבית הספר ברנקו וייס שבחדרה, מאמין שעל מנת לייצר הזדמנות לנוער בסיכון, נדרש להוציא אותם מהאזור המוכר והנוח שלהם. רק כך הם עתידים להיפתח לעולם אתגרים אחר ולא מוכר, דבר אשר יכול לפתח אצלם עניין גדול. לאחר מכן צריך לייצר אצל התלמיד תחושת הצלחה. כאשר מצליחים לאחד בין שתי הסיטואציות הנ"ל, התלמיד עובר חוויה מאוד משמעותית שנותנת לו הבנה כי הוא יוכל להתמודד עם המון אתגרים שלא מוכרים לו.

איך תראה הצלחה?

הצלחה תהיה כאשר תלמידים יחזרו מהמסעות האלה בתחושה מורמת, שירגישו שחוו משהו שונה, מעצב וייחודי, שייצאו עם טעם של עוד ויחכו למסע הבא שיהיה לנו בסוף השנה.

מה נדרש לשם כך?

מכיוון שכל ההדרכה היא בהתנדבות מלאה של חבריי מהתיכון, חשבנו כיצד נוכל להוזיל עלויות כדי לייצר מצד אחד מסע מאתגר וטוב ומצד שני עלויות נמוכות. נצטרך אוטובוס, דלק ומגיש עזרה ראשונה

ציוד / שירות נדרש כמות עלות יחידה (כולל מע"מ) עלות כוללת (כולל מע"מ)
הסעה 1 3,000.00₪ 3,000.00₪
מע"ר ומלווה נשק 1 1,211.00₪ 1,211.00₪
דלק 1 500.00₪ 500.00₪
לוגיסטיקה 7% 329.77₪
סליקת אשראי 2.925% 147.44₪
טבלת משאבים סך הכל: 5,188.21 ₪

אין תורמים לעת עתה, היה הראשון!

עדכונים קודמים
תאריך: 6/2/2019 20:57 / סטטוס: אושר
עשינו זאת שוב!
בזכותם תורמים ותורמות, ובעיקר בזכות האחת והיחידה ורדה שרון-קרמר שלא התביישה לבקש ממכם לתרום ולהשתתף וגייסה כ-15 חברים לתרום עשינו זאת שוב! הגענו אל היעד המבוקש במהירות. עכשיו אנחנו פנויים לארגן את כל מה שצריך למסע הלילי. המון המון המון תודה! שיהיה חורף רטוב ונעים לכולנו ושתמיד נזכה להיות בצד התורם.
צורי

5 תגובות
  1. יפעת יעקובי ינואר 23, 2019 - הגב

    צורי, אתה אלוף. יוזמה מדהימה ומבורכת.
    בהצלחה.
    יפעת יעקובי

  2. צורי גרוס ינואר 23, 2019 - הגב

    יפעת! נהדרת את! תודה רבה! בואי לבקר..

  3. נורית כהן ינואר 25, 2019 - הגב

    צוריה אתה נהדר! יוזמה מבורכת, עלה והגשם מנורית כהן שמעון והילדים

  4. נורית כהן ינואר 25, 2019 - הגב

    צוריה אתה נהדר! יוזמה מבורכת, עלה והגשם מנורית כהן שמעון והילדים…

  5. צורי גרוס ינואר 26, 2019 - הגב

    כרגיל אין עלייך נורית! דש לכולם!! והמון המון תודה

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם.

נגישות
  למעלה