תפריט
לא הגיע ליעד הגיוס

בניית אתרים - גם ביסודי!

בעידן שבו המחשבים תופסים חלק משמעותי כל כך מהחיים שלנו, חשוב לי להקנות גם לילדים משכבות מחלשות ידע ומיומנות בבניית אתרים ועיצוב גרפי- כלים להכנה לעולם התעסוקה העתידי.
זמן שנותר לסיום הגיוס:
ימים שעות דקות שניות
81%
  • 8,770 ₪ מתוך 10,789 ₪
  • תהליך הגיוס הסתיים ללא הצלחה
  • 0 תומכים
  • על היוזמה
  • תומכים (0)
  • עדכונים (0)
  • תגובות (2)

היוזמה של דורית סינגר

הכנה לעולם התעסוקה העתידי: פיתוח מיומניות חשיבה לוגית – מתמטית ושיפור השליטה באנגלית בעזרת רכישת ידע וכלים בבניית אתרים ועיצוב גרפי.
לפרויקט 3 מטרות עיקריות:
1. רכשית ידע וכלים בבניית אתרים, עיצוב גרפי – ידע וכלים שייסיעו לתלמידים בהמשך חייהם הבוגרים, הכנה לעולם התעסוקה העתידי.
2. שיפור המיומניות במתמטיות ושיפור השפה האנגלית- הילדים יבינו שפות תכנות ויעזרו בתוכנות רבות שבנויות בשפה האנגלית. תרגול שבועי באמצעים האלה, אני מאמינה, ישפר את יכולת החשיבה הלוגית-מתמטית שלהם וישפר את האנגלית של התלמידים שיעברו את הפרויקט.
3. העצמה אישית של התלמידים - בעזרת רכישת הידע והמיומניות האמורות התלמידים יצטרכו לבצע עבודת חקר ולהתמיד בפרויקט שלהם: בניית אתר אינטרנט וניהול עמוד פייסבוק.
בעזרת הפרוייקט אני רוצה להעניק הזדמנויות, לתלמידים שבאים מרקע סוציו-אקונומי נמוך. לאפשר להם להיות כישרוניים במקצוע נדרש שעשוי, בהמשך, לעזור להם להוציא את עצמם ממעגל העוני.

שם בית הספר

יישוב

סאסא-נוף הרים סאסא

התלמידים שלי (מספר תלמידים משתתפים 1-20)

תלמידי כיתה ד-ו מכל גווני הקהילות הישראליות: יהודים, מוסלמים, נוצרים, צ'רקסים ודרוזים הלומדים אחד לצד השני.
הם מגיעים מרקע סוציו אקונימי נמוך וזקוקים למסגרת נוספת להתקדמות לימודית. התלמידים הינם בעלי מוטיבציה גבוהה שנהנים מיצירת פרויקטים אישיים ומעבודת חקר.

מי אני
התחלתי השנה לעבוד כמורה, והשתלבתי בבית הספר דרך תוכנית "חותם". אני מאמינה בלמידה עצמאית של הילדים, דרך תיווך של המורה ואקטיביות מקסימלית של הילדים בלמידתם. התחלתי להתעסק בבניית אתרים ועיצוב גרפי כשהייתי בכיתה ד', מתוך עניין אישי בנושא. כיום, במרחק שנים מהרגע שקראתי את הספר הראשון בנושא, אני רואה על עצמי כיצד המיומנויות המוקדמות שרכשתי בנושא עזרו לי להתפתח, הן בפן הלימודי והן בפן האישי. אני מאמינה שכל ילד יכול להתקדם ולממש את הפוטנציאל שלו, אם רק יהיו לו את הכלים המתאימים. נכון להיום, האפשרויות של ילדים בפריפריה להתקדם, כפי שילדים במרכז הארץ עושים, מוגבלות, אני מאמינה שתפקידי כמורה בפריפריה הוא להעניק כמה שיותר אפשרויות בחירה לאותם ילדים.

איך תראה הצלחה?

בטווח הקצר, הצלחה תהיה תוצר אישי לכל ילד (בניית אתר, ניהול עמוד פייסבוק פעיל או סרט ערוך). בטווח הארוך הצלחה תיחשב מבחינתי שיפור בהישגים הלימודיים (במיוחד בחשבון ובאנגלית), התמדה של הילדים בפרויקט האישי שלהם ושילוב של הידע שהילדים רכשו במסגרת הכיתתית.

מה נדרש לשם כך?

על מנת להגשים את החלום אנו זקוקים ל3 מחשבים חזקים ומהירים מבחינה טכנית שעליהם יותקנו מספר תוכנות לעיצוב גרפי.

ציוד / שירות נדרש כמות עלות יחידה (כולל מע"מ) עלות כוללת (כולל מע"מ)
מחשב נייד 3 3,233.00₪ 9,699.00₪
אדובי פוטושופ 3 261.00₪ 783.00₪
סליקת אשראי 2.925% 306.60₪
טבלת משאבים סך הכל: 10,788.60 ₪

אין תורמים לעת עתה, היה הראשון!

אין עדכונים חדשים בינתיים
2 תגובות
  1. יואב ינואר 11, 2018 - הגב

    פרוייקט מאוד חשוב שמבקש לטפל בהרבה דברים חשובים: פריפרייה, לימודי מתממטיקה ואנגלית והסתכלות ארוכת טווח- הכנה לעולם התעסקוקה העתידי.

    דורית, כל הכבוד על היזומה !!!

  2. קטף מוראד-סלאמה פברואר 7, 2018 - הגב

    כל הכבוד דורית על היוזמה.
    את מדהימה.
    קטף

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם.

נגישות
  למעלה