תפריט
לא הגיע ליעד הגיוס

אולפן חיים גורי

הקמה ועיצוב של חלל שישמש כאולפן בית ספרי
זמן שנותר לסיום הגיוס:
ימים שעות דקות שניות
0%
  • 0 ₪ מתוך 8,870 ₪
  • תהליך הגיוס הסתיים ללא הצלחה
  • 0 תומכים
  • על היוזמה
  • תומכים (0)
  • עדכונים (0)
  • תגובות (0)

היוזמה של עומר כהן ודן אלון

בית הספר חיים גורי הינו בי"ס צומח, וכשאר היוזמות בו, גם האולפן חדש ומתהווה. בבית הספר עולים חדשים רבים, ועם צמיחתו מגמה זו רק תתרחב. האולפן יהווה מקום מפגש עבור העולים, הן בפן הפדגוגי והן בפן הרגשי/חברתי. במסגרתו מתוכננת ספריה מותאמת רמות, עמדות מחשב ואינטרנט, ליווי אישי ע"מ למקסם קליטה בבית הספר ולמזער קשיים ודיסאוריאנטציה, ספרי לימוד, וכמובן – כיתת לימוד ופינת מפגש חברתי. מימוש היוזמה יהיה הן בפן המעשי (יש צורך בהקמת החדר שכעת הוא מאולתר ובסיסי) ובפן החינוכי (איוש קבוע, תפעול קבוע). הרציונל החינוכי של היוזמה הוא שאולפן הוא גם עמדת הקליטה הראשונה וככזו קריטי שתהיה מזמינה, מכילה, ומודעת לצרכים של העולים; לצד זאת, העברת שיעורי עברית מותאמי רמה רב גיליים, באיכות גבוהה; ולבסוף שזו תהיה הנקודה אליה יגיעו העולים בכל פעם שתהיה להם שאלה על כל דבר בבי"ס, על מנת לתרום לשייכותם למקום. אולפן מכיל ומתוכנן/מבוצע היטב הוא ההבדל בין קליטה טובה בישראל לבין קליטה טראומטית, ואנו בחיים גורי רואים בכך חשיבות עליונה.

שם בית הספר

יישוב

חיים גורי נתניה

התלמידים שלי (מספר תלמידים משתתפים 41-100)

עולים חדשים מכיתות ז-יב

מי אנחנו
תפיסתי החינוכית היא שהתלמידים הם קודם כל אנשים, וככאלו יש להם צרכים שעל בית הספר לענות עליהם לא פחות מהצד הדידקטי (וככל שעושים זאת טוב יותר, כך גם ההישגים הלימודיים משתפרים). האני מאמין שלי הוא התמקדות ברעיונות גדולים, תוך אינטראקציה עם התלמידים אשר מעודדת אותם למצוא את הרלוונטיות בכל מקצוע לחייהם האישיים והפרטיים, ביטוי עצמי ברמה גבוהה, הכלה ואמפתיה. בסוף שנת הלימודים הייתי רוצה שהם יהיו הרבה יותר קדימה ברמה האישית והלימודית, ושיסתכלו בגאווה אחורה כשיראו כמה התקדמו בלי לשים לב.

איך תראה הצלחה?

הצלחת היוזמה תמדד בשני מישורים: ראשית, אם העולים החדשים יראו בחדר הזה בית, יבואו ללמוד בו וגם להרגיש בו שייכים ובטוחים. שנית, אם העברית שלהם תתקדם, והם ירכשו אותה ויבינו מדוע היא רלוונטית אליהם. את ההצלחה אפשר למדוד באמצעות נוכחות התלמידים במספרים, והשיפור בציונים שלהם כמדד בית ספרי, ומצד שני את המעורבות שלהם, את תחושת השייכות הנפשית והפסיכולוגית שלהם וכמה המקום יעורר בהם סקרנות מצד אחד, ורוגע מהצד השני.

מה נדרש לשם כך?

על מנת להוציא לפועל את האולפן יש צורך בשיפוץ וצביעה, החלפת ריהוט, רכישת ספרי קריאה ולימוד, ציור קיר (שאעשה בעצמי אך יש צורך בחומרים), עמדת אינטרנט, ושלוש עמדות מחשב.

ציוד / שירות נדרש כמות עלות יחידה (כולל מע"מ) עלות כוללת (כולל מע"מ)
ספרי קריאה 40 30.00₪ 1,200.00₪
מדפי ספרים 2 200.00₪ 400.00₪
ריהוט פינת ישיבה 1 500.00₪ 500.00₪
צבע לציור קיר 3 300.00₪ 900.00₪
מחשב נייח ומסך 1 5,054.00₪ 5,054.00₪
לוגיסטיקה 7% 563.78₪
סליקת אשראי 2.925% 252.07₪
טבלת משאבים סך הכל: 8,869.85 ₪

אין תורמים לעת עתה, היה הראשון!

אין עדכונים חדשים בינתיים
0 תגובות

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם.

נגישות
  למעלה