תפריט
גוייס בהצלחה

תלמידים יוצרים בעץ

סדנת נגרות לילדים בבית הספר! מקום מכיל המאפשר לילדים להיות פעילים ויצירתיים, ולקבל מענה ייחודי לצורכיהם, תוך תרומה לקהילה.
100%
  • 5,753 ₪ מתוך 5,753 ₪
  • גוייס בהצלחה
  • 0 תומכים
  • על היוזמה
  • תומכים (0)
  • עדכונים (1)
  • תגובות (0)

היוזמה של אבי ברקוביץ

בית הספר שלנו פועל על-פי עקרון פדגוגי המושתת על קשר אישי ומענה מותאם לכל תלמיד ( הוראת המח"ר [=מותאמת, חווייתית, חשיבה יצירתית, רלוונטית] המתבצעת בתרבות של קשר אישי). מתוך עקרון זה אנו בונים תכניות אישיות לתלמידים הזקוקים למענים ייחודיים. אחד המענים שמצאנו לאורך השנים כמשמעותי מאוד הוא סדנת הנגרות. עד כה בנינו בביה"ס פינה קטנטנה בה אני, אב הבית, נפגש אחת לשבוע עם תלמיד פרטני לעבודה משותפת. ברצוננו לשדרג את פינת הנגרות לסדנא בה יוכלו להגיע מספר ילדים יחדיו לעבודה. בסיום יישום היוזמה תהייה בביה"ס הר-גילון סדנת נגרות הכוללת שולחן נגרות, כלי עבודה ידניים ויוקצה זמן לעבודת תלמידים בסדנא.

שם בית הספר

יישוב

יסודי הר גילון גילון

התלמידים שלי (מספר תלמידים משתתפים 1-20)

התלמידים שמגיעים לנגריה זקוקים לקשר אישי, להכלה, למענה מיוחד וליצירתיות בעבודת כפיים. מדובר בילדים מכל שכבות הגיל בביה"ס (א'-ו') אשר מתקשים לבוא לידי ביטוי בכיתה והסדנה מאפשרת להם להצליח.

מי אני
אני עובד בבית הספר הר גילון מיום הקמתו, משמש כאב בית וכלבורנט המחשבים ורואה את עצמי קודם כל כחלק מהצוות החינוכי של בית-הספר. לאורך השנים עבדתי עם ילדים רבים, שנזקקו לתכנית אישית והתקשו להשתלב בכיתה. עם תלמידים אלו יצרתי פרויקטים שונים, אשר אפשרו להם לחוש הצלחה, מעורבות ושייכות. השיפור בהתנהגותם ובהשתלבותם בכיתה היה משמעותי והקשר שלי איתם חזק ויציב. אני מאמין שביכולתי לסייע לילדים אלו ואני רואה בכך חלק חשוב מהתפקיד שלי.

איך תראה הצלחה?

בשנה הבאה נרצה לראות מספר קבוצות של תלמידים שיגיעו לעבודה בסדנא באופן קבוע ושני תלמידים לעבודה פרטנית. השיפור בהשתלבות תלמידי הנגרות בכיתה הרגילה יהווה מדד להצלחת התכנית.

מה נדרש לשם כך?

שולחן נגרות המותאם לילדים.

ציוד / שירות נדרש כמות עלות יחידה (כולל מע"מ) עלות כוללת (כולל מע"מ)
שולחן נגרות גדול 1 5,223.00₪ 5,223.00₪
לוגיסטיקה 7% 365.61₪
סליקת אשראי 2.925% 163.47₪
טבלת משאבים סך הכל: 5,752.08 ₪

אין תורמים לעת עתה, היה הראשון!

עדכונים קודמים
תאריך: 1/7/2019 05:34 / סטטוס: אושר
תודה
תודה רבה לכל המתגייסים שעזרו לי להגשים חלום למען התלמידים היוצרים ובמיוחד לחברת ICV שתמכו לכל אורך הדרך בגיוס.
כשיגיע השולחן אצרף תמונה.

0 תגובות

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם.

נגישות
  למעלה