תפריט
גוייס בהצלחה

תוך כדי תנועה

למידה תוך כדי תנועה הוכחה כשיטה יעילה וכמקדמת כישורי שפה ומוטוריקה. הכנסת שיטת למידה זו אל תוך בית הספר לקידום הישגים לימודיים וחברתיים.
100%
  • 5,507 ₪ מתוך 5,507 ₪
  • גוייס בהצלחה
  • 0 תומכים
  • על היוזמה
  • תומכים (0)
  • עדכונים (0)
  • תגובות (1)

היוזמה של מעיין שם טוב

פעמים רבות במהלך תורנות החצר אני מתבוננת בתלמידים משחקים בזמן ההפסקות ומשוחחת אתם על משחקים בהם הם משחקים היום לעומת מה ששיחקתי אני כשהייתי בגילם. תלמידים רבים לא מוצאים עניין בחצר השוממת של ביה"ס שמלבד מגרש כדורגל ומגרש כדורסל יש בה רק מרחבים פתוחים. לרוב הם משחקים בקלפים או יושבים על הספסלים ומדברים על השעמום שהם חווים בזמן ההפסקה. בשלב הראשון הייתי רוצה ליצור בבית הספר מסלול אתגרי במסדרונות בית הספר בו יוכלו להשתמש התלמידים בזמן ההפסקה. בנוסף, בעבודתי עם תלמידי שילוב המגלים קשיים בתחומים שונים כמו רפיון וחגורת כתפיים חלשה, ליקויים בכיווניות ובהתמצאות במרחב, קשיי מיקוד וקשב ועוד קשיים בתחומי הלמידה אוכל לעשות פעילות בעזרת מסלול הרצפה. מיצירת מסלול זה יהנו כלל תלמידי בית הספר, גם אלה שיעשו בו שימוש חופשי בזמן ההפסקות וגם תלמידים שיעשו בו שימוש לשיפור יכולות שונות ומגוונות. אין לי ספק שיוזמה זו תתרום מעבר לחוויה ולהנאה גם לקידום התלמידים.

שם בית הספר

יישוב

נווה עמרם דימונה

התלמידים שלי (מספר תלמידים משתתפים 41-100)

היוזמה מיועדת לכלל תלמידי בית הספר ותשרת מטרות לימודיות, חווייתיות, מאתגרות ומהנות. היוזמה תיתן מענה לתלמידי בית הספר הזקוקים לתנועה ולמגוון רחב יותר של אפשרויות משחק במיוחד בזמן ההפסקה. בנוסף, תלמידי השילוב וההכלה יקבלו מענה נוסף באמצעות שיטת לימוד חווייתית ומקדמת- למידה בתנועה

מי אני
שמי מעיין ואני מורה לחינוך מיוחד תשע שנים. בעלת תואר שני בחינוך בהתמחות בחינוך מיוחד. אני עובדת ומלמדת תלמידים עם לקויות למידה, קשיי תקשורת וקשיים התנהגותיים. בנוסף, מרכזת בבית הספר את נושא ההכלה- שוויון הזדמנויות ומתן מענים לילדים שאינם משתייכים לחינוך המיוחד אך זקוקים לתמיכה בחינוך הרגיל. לאחרונה אני מקבלת הדרכה ממומחית תחום התנועה ומגלה עד כמה חזק הקשר בין היכולות המוטוריות ליכולות קוגניטיביות, שפתיות ולימודיות. הייתי שמחה למנף ולקדם את הלמידה באמצעות התנועה, לראות ילדים נהנים בהפסקות וללמוד מהצלחות של אחרים.

איך תראה הצלחה?

ההצלחה תראה כאשר נראה תלמידים משתמשים במסלולים השונים בזמן ההפסקה, משפרים את יכולותיהם וכישוריהם המוטוריים והקוגניטיביים. הצלחה תחשב גם כשהצוות המקצועי יאפשר למידה חוץ כיתתית בסביבה המפעילה.

מה נדרש לשם כך?

התקנת סט מדבקות רצפה למסלול אתגרי במסדרונות ביה"ס

ציוד / שירות נדרש כמות עלות יחידה (כולל מע"מ) עלות כוללת (כולל מע"מ)
התקנת מסלול המדבקות 1 1,000.00₪ 1,000.00₪
הדפסת מדבקות למסלול אתגרי 1 4,000.00₪ 4,000.00₪
לוגיסטיקה 7% 350.00₪
סליקת אשראי 2.925% 156.49₪
טבלת משאבים סך הכל: 5,506.49 ₪

אין תורמים לעת עתה, היה הראשון!

אין עדכונים חדשים בינתיים
תגובה 1
  1. Ruti מרץ 5, 2020 - הגב

    אחת משבעת פלאי תבל

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם.

נגישות
  למעלה