תפריט
גוייס בהצלחה שת"פ עם מינהל החינוך בעיריית ירושלים

משחקירה פדגוגית

הקמת "מפעל יצור" למשחקי למידה פעילה במתמטיקה המאפשר לתלמידים ולמורים ליצור חווית למידה אחרת מתוך סקרנות , יוזמה, חקר, דמיון ושיתוף פעולה.
100%
  • 5,855 ₪ מתוך 5,855 ₪
  • גוייס בהצלחה
  • 0 תומכים
  • על היוזמה
  • תומכים (0)
  • עדכונים (2)
  • תגובות (0)

היוזמה של רויטל קושלבסקי

אני רוצה לעודד בקרב התלמידים שלי את יצר הסקרנות ויכולת החקירה שלהם. לשם כך אני מעונינת להקים "מפעל יצור": משחקירה (משחק+חקירה) פדגוגית ,למשחקי למידה מתמטיים פרי יוזמתם של תלמידים ומורים.

"המפעל" ישלב תחומי למידה רבים בעזרת אמצעי קצה טכנולוגיים ויעניק ללומדים חווית למידה אחרת, מיומנויות של כישורי חיים וכישורי תקשורת, יצירתיות, יזמות, ובעיקר יפתח מוטיבציה וסקרנות.
כדי לתת מענה לשונות בין התלמידים, ולפתח למידה חברתית שיתופית ולמידה והערכה עצמית.
במקום שיעור חשבון סטנדרטי, התלמידים יעסקו לבד או בקבוצה, במחשבה על יצירת משחקים לימודים מהנים שהם מכינים לחבריהם, בהפנינג של יזמות, יצירתיות, למידת חקר ומיומנויות מרובות המתאימות למאה ה21 .
ב"משחקירה הפדגוגית" נפתח פס ייצור בלמידה המפתחת ומשלבת מערך של כישורים ומיומנויות.
את התהליך מלווים המורים, החל מבחירת המוצר, מטרות המשחק, ביצוע סקר צרכנים בית ספרי, כתיבת הוראות, עמידה בתקנים של ייצור ופיתוח של מוצר משחקי, עיצוב מותאם גיל.
כך נשלב בלמידה תכנים מגוונים, וניצור בדרך חווייתית משחקי קופסא, הרכבה, חשיבה ותנועה כתוספת לרפרטואר אמצעי הלמידה.

שם בית הספר

יישוב

מקור חיים ירושלים

התלמידים שלי (מספר תלמידים משתתפים +100)

תלמידי בי"ס יסודי מקור חיים בירושלים. תלמידים מקסימים, חכמים, סקרנים ויצירתיים שכמו כולם, אוהבים מאוד לשחק.

מי אני
רויטל קושלבסקי, מורה ומחנכת יזמית בכיתות א-ב, ומלמדת שיעורי מצויינות, עם ותק של 22 שנה. מלווה פדגוגית ב"איפכא" המרכז לחדשנות פדגוגית בירושלים. מפתחת את הפרוייקטים "הנאה כפולה" ללימודי כפל וחילוק, ואת היוזמה "מסע אות בתנועה" ללימוד הקריאה. בשנים האחרונות מתעסקת במשחוק פדגוגי ובהובלת יזמות וחדשנות חינוכית. מאמינה מאוד במעורבות התלמידים בלמידה וביכולת של החינוך ליצור תיקון עולם.

איך תראה הצלחה?

כל התלמידים בכיתה משתתפים פעילים בשיעור, ניכר שהם נהנים מהמשימות, ומעורבים מאוד בלמידה. למתבונן מהצד, קשה להבחין מי מצטיין בלמידה ומי מתקשה כי כולם משחקים יחד. חלק מילדי הכיתה, לומדים באמצעות משחקי הלמידה החווייתיים שנוצרו במפעל הבית ספרי.
בו בזמן, תלמידים אחרים יוצרים משחקים בעצמם בשיתוף פעולה עם חבריהם, רוכשים מיומנויות רבות, מתוך יצירתיות, דמיון וחשיבה מעמיקה בהכנת משחקים חדשים לגיוון והרחבת הלימוד.
יחד עם הידע הנרכש, התלמידים מסגלים לעצמם גם ערכים חברתיים, העצמה אישית ויכולת למידה עצמית.

מה נדרש לשם כך?

כדי שכל ילד ייקח איתו משחק לימודי מהנה הביתה, שהוא היה שותף בהכנתו, אנחנו צריכים אמצעי קצה טכנולוגים מותאמים, להכנת המשחקים המתמטיים.
המורים והילדים יצרו בעצמם, לאחר הנחיה, את המשחק ואת האביזרים הנלווים יוכלו לקחת את המשחקים הביתה, ולשחק עם ההורים בהנאה, יקבלו זמן איכות משפחתי, והכי חשוב,יפרצו את מחסום הפחד ממתמטיקה.
בעזרת המכשירים, הילדים יכינו בעצמם משחקים.
המכשירים הטכנולוגים, ישדרגו את רמת המשחקים, ואת היכולות של המורה לתת מענה אישי מותאם לכל תלמיד.

ציוד / שירות נדרש כמות עלות יחידה (כולל מע"מ) עלות כוללת (כולל מע"מ)
עט תלת מימד 6 252.00₪ 1,512.00₪
מכשיר למינציה 1 714.00₪ 714.00₪
מייקי מייקי 5 237.00₪ 1,185.00₪
חומרי גלם להדפסה בעט תלת מימיד 3 232.00₪ 696.00₪
מדפסת לייזר צבעונית 1 1,209.00₪ 1,209.00₪
לוגיסטיקה 7% 372.12₪
סליקת אשראי 2.925% 166.38₪
טבלת משאבים סך הכל: 5,854.50 ₪

אין תורמים לעת עתה, היה הראשון!

עדכונים קודמים
תאריך: 30/10/2018 13:02 / סטטוס: אושר
תודה על התמיכה ביוזמה "משחקירה פדגוגית"
איזה כיף, החלום שלנו בדרך להתגשם, בזכותכם!!!
מתקדמים ליעד, בסיומו נוכל לקדם עוד את הלמידה החוויתית של התלמידים המקסימים בבית הספר, לעורר את הסקרנות ואת היצירתיות של התלמידים ושלנו, המורים.
המון תודה!

תאריך: 5/11/2018 22:13 / סטטוס: אושר
הצלחנו!!! תודה רבה מכל הלב, לכל התומכים!
בזכותכם, החלום שלנו עתיד להתגשם. מוזמנים לבא ולשחק...

0 תגובות

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם.

נגישות
  למעלה