תפריט
לא הגיע ליעד הגיוס

כיתה בהנאה

עיצוב פינות למידה כיתתיות מגוונות בהם יוכלו התלמידים לחוות חווית לימודים מאפשרת ומעצימה, ירכשו מיומנויות כישורי חיים ולמידה.
זמן שנותר לסיום הגיוס:
ימים שעות דקות שניות
17%
  • 950 ₪ מתוך 5,304 ₪
  • תהליך הגיוס הסתיים ללא הצלחה
  • 2 תומכים
  • על היוזמה
  • תומכים (2)
  • עדכונים (0)
  • תגובות (0)

היוזמה של נטלי מסיקה

בכיתתי 32 תלמידים, בגילאי 8-9 . דרך הלמידה המועדפת על תלמידי היא באמצעות חקר ומשחק. כששאלתי את תלמידי איך הם רואים את כיתת החלומות, רבים ביקשו פינות לעבודה פרטנית, לקריאת ספר בניחותא, פינות גישור ומשחקים. רצונות התלמידים תואמים את תפיסת בית הספר הרואה חשיבות בלמידה עצמאית ובהפיכת התלמיד לאחראי העיקרי על למידתו ועשייתו. מטרת היוזמה היא לאפשר לתלמידים לקבל מענה לצרכיהם השונים במקביל ללמידה מהנה וחווייתית. ברצוני ליצור מרחבי למידה, חקר ועבודה שונים וכן מקומות להפסקות משחק, שיח רגשי ומנוחה. מרחבים אלה יאפשרו לתלמידים לבחור את הנושא והמקום בו הם רוצים ללמוד. במרחבי העבודה יתנסו התלמידים בעבודה בזוגות ובקבוצות ובנוסף תתאפשר עבודה דיפרנציאלית שתעזור בצמצום פערים לימודיים הקיימים בכיתה.

שם בית הספר

יישוב

חיים חפר נתניה

התלמידים שלי (מספר תלמידים משתתפים 21-40)

תלמידי כיתה ג' מדהימים וסקרנים, 22 בנים ו9 בנות. כל אחד ואחת מהם זקוקים למקום משלו ולתחושת שייכות. הבנים ברובם אוהבים משחקי מחשב והבנות מתחברות לאומנות ויצירה. מרבית הילדים בכיתה אוהבים לקרוא ולעסוק בספורט. בשיח פתוח עם התלמידים על כיתת החלומות שלהם גיליתי עד כמה הסביבה בה הם נמצאים משפיעה על איכות הלמידה, ההנאה ומעורבותם. יחד בחרנו לעצב את הכיתה שלנו בצורה מעניינת ומאפשרת שנהנה להיות בה.

מי אני
שמי נטלי, בת 31, עוסקת בחינוך פורמלי 7 שנים. בעברי עבדתי עם ילדים בסיכון ובגן של ילדים על הספקטרום. האני המאמין החינוכי שלי מתחדד מידי יום ושנה ואני לומדת תוך כדי תנועה. אני מאמינה שכל ילד צריך לפחות אדם אחד שיאמין בו ולכן מחפשת אחר החוזקות של תלמידיי והפיכתם ל"וואו" בעייני כולם ובעיקר בעיניהם. חשוב לי שתלמידיי ידעו שהם הרבה מעבר לציונים והשתתפות בשיעור. הם חלומות, חוזקות, חולשות, ערכים והחשוב מכל הם בני אדם החיים בסביבה אנושית. לכן אנו מרבים בשיח רגשי בכיתה ובחיפוש אחר הטוב בנו ובאחר.

איך תראה הצלחה?

האווירה בכיתה תהיה חמה ונעימה יותר, התלמידים יגיעו בשמחה לבית הספר והלמידה תהפוך למעניינת וחווייתית. התלמידים ייקחו אחריות על מרחבי הלמידה, ישמרו עליהם וילמדו באמצעותם. מתוך העבודה המשותפת והמרעננת ייוצרו חברויות חדשות והמרחבים יאפשרו לכל ילד להבליט את הייחודיות והחזקות שבו. כאמור, בזמן המשימות אוכל להתפנות לעבודה יחידנית עם קבוצת ילדים וכתוצאה מכך גם הישגיהם של התלמידים יעלו.
בטווח הרחוק התלמידים יכירו במושגים כמו אחריות, משמעת עצמית ולמידה באחריות אישית ויוכלו ליישם אותם גם במקומות אחרים בחייהם.

מה נדרש לשם כך?

כיתתנו תהיה כיתת ספורט ומשחקים ולשם כך אני זקוקה לציוד ספורט וליצירת פינות שונות ובהן: פופים, מזרונים, משחקי תנועה, מדפים לספרים, מדבקות קיר.

ציוד / שירות נדרש כמות עלות יחידה (כולל מע"מ) עלות כוללת (כולל מע"מ)
פופים 6 316.00₪ 1,896.00₪
מדבקת קיר גודל 56 ס"מ 1 220.00₪ 220.00₪
משולש אחסון ניירת קרטון קשיח 32 8.00₪ 280.00₪
מזרן פאזל 1X1 מטר 4 76.00₪ 304.80₪
פיתה באלנס 33 ס"מ 2 60.00₪ 120.00₪
קוביות פעילות מספוג 1 93.00₪ 93.50₪
דוקים ענקיים 1 139.00₪ 139.00₪
כוורת 1 1,320.00₪ 1,320.00₪
דשא סניטטי מידות 3X4 1 442.00₪ 442.00₪
לוגיסטיקה 7% 337.07₪
סליקת אשראי 2.925% 150.71₪
טבלת משאבים סך הכל: 5,303.08 ₪

  • גזאלה חסן
    גזאלה חסן

    20/02/20

  • בית הספר חיים חפר, נתניה
    בית הספר חיים חפר, נתניה הספר חיים חפר, נתניה

    06/02/20

אין עדכונים חדשים בינתיים
0 תגובות

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם.

נגישות
  למעלה