תפריט
לא הגיע ליעד הגיוס

בואו נדבר - חלומות

הקמת מרחב יזמות במרכז הפסג"ה האזורי לעידוד אנשי החינוך לחשיבה יזמית המדברת עם מיומנויות המאה ה-21 ובכך העברת הידע גם לתלמידים.
זמן שנותר לסיום הגיוס:
ימים שעות דקות שניות
34%
  • 2,108 ₪ מתוך 6,153 ₪
  • תהליך הגיוס הסתיים ללא הצלחה
  • 0 תומכים
  • על היוזמה
  • תומכים (0)
  • עדכונים (0)
  • תגובות (0)

היוזמה של אורנה לזימי לב, עמרי נחום, דורית בניאש, ניצה ששון ואייל מרקוביץ

היוזמה באה לענות על שתי מטרות עיקריות: הראשונה היא הצורך להגביר בקרב אוכלוסיית האזור את המוטיבציה והרצון להיות נוכחים משפיעים על החינוך בטבריה בעמק ובגליל ועל עתיד ילדינו. והשנייה היא יצירת שיתופי פעולה בין מוסדות חינוך (בתי ספר וגנים) ובין "נכסים" אזורים. שיתופי פעולה אלה יכולים למקסם את הפעילויות החינוכיות באזור. המפגש סביב סוגיות אזוריות יקדמו שיח חינוכי שבסופו ירקמו יוזמות חינוכיות מקומיות שיהוו את הבסיס לשיתופי הפעולה. מטרת היוזמה היא לאתר את המנהיגים החינוכיים במוסדות החינוך ולהביאם אל מרחב חינוכי מעורר השראה. הקמת המרחב החינוכי ה"מדבר" פדגוגיה עדכנית הרלוונטית למיומנויות המאה ה-21 תגרום לאנשי החינוך להאמין בעצמם וביכולת שלהם להשפיע על איכות החינוך של תלמידיהם.
אנו מאמינים שכאשר אנשי חינוך מבתי ספר שונים (יסודיים חטב"ע מ"מ, ממ"ד, התיישבותיים ופנימיות) יפגשו ללמידה משותפת, בסביבה מעוררת השראה ובאמצעות הדרכה של אנשי מקצוע, הם יוכלו ליזום פרויקטים חינוכיים המושתתים על ערכים אזורים ומקומיים.

שם בית הספר

יישוב

מרכז פסגה טבריה טבריה

התלמידים שלי (מספר תלמידים משתתפים +100)

עובדי הוראה מכל שכבות הגיל כולל נציגות של הקדם יסודי: מחנכים, גננות, מורים מקצועיים, מדריכים, רכזי מקצוע ורכזי שכבות גיל, מנהלים, סגנים, מפקחים נציגי רשויות ואגפים מכל אזור ההזנה (טבריה, עמק הירדן, גליל תחתון ויבניאל). עובדי ההוראה המגיעים אל מרכז הפסג"ה האזורי בו הם עוברים השתלמויות ופיתוח מקצועי.

מי אנחנו
החלום שלנו כצוות מרכז פסג"ה הוא להשפיע על תפיסות ועמדות של מורים, ומכאן גם על דרכי ההוראה וההערכה שלהם. אנו מאמינים שטיב ההוראה ישפיע ויקרין על הישגי הלומדים. הרעיון העומד מאחורי תפיסה זו הוא שמורה יזם יהווה מודלינג לתלמיד יזם. בעולם בו המציאות משתנה והידע מתחלף יש לפתח בלומדים מיומנויות העולות בקנה אחד עם כישורי יזמות הן בתחום הלימודי והן בתחום החברתי – ערכי וגלובלי. במסגרת היוזמות שיפתחו המורים עם תלמידים, תתרחש למידה משותפת ולמידת חקר. כדי לפתח תלמידים יזמים יש לפתח מורים יזמים.

איך תראה הצלחה?

הצלחת היוזמה תהיה בכך שבסוף שנת הלימודים תשפ"א יווצרו לפחות 15 יוזמות מקומיות (באזור ההזנה שלנו). ההצלחה תימדד על ידי יישום היוזמה בבתי הספר וקבלת משוב מהורי התלמידים. ניתן יהיה אף לחבור לרכזי הערכה בבתי הספר ולבנות יחד איתם שאלון משוב ולהפיצו לקהלי יעד שונים בתוך בתי הספר על מנת שיביעו דעתם על השפעת היוזמה (מורים משכבות אחרות, הורי התלמידים, התלמידים).

מה נדרש לשם כך?

כדי להוציא את היוזמה לפועל אנו זקוקים לשולחן מודולרי היוצר מרחב לשיח משותף. כיסאות ועיצוב חלל החדר באמצעות מדבקות המעודדות לחשיבה אחרת, יזמית ומעוררת השראה. בנוסף, מדף קיים ועליו חפצים וספרים מעוררי השראה.

ציוד / שירות נדרש כמות עלות יחידה (כולל מע"מ) עלות כוללת (כולל מע"מ)
שולחן מודולרי 1 4,083.00₪ 4,083.00₪
מדבקה לקיר - 1 175.00₪ 175.00₪
מדבקה לקיר - 1 186.00₪ 186.00₪
מדבקה לקיר - 1 142.00₪ 142.00₪
כסאות 3 333.00₪ 1,000.35₪
לוגיסטיקה 7% 391.04₪
סליקת אשראי 2.925% 174.84₪
טבלת משאבים סך הכל: 6,152.23 ₪

אין תורמים לעת עתה, היה הראשון!

אין עדכונים חדשים בינתיים
0 תגובות

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם.

נגישות
  למעלה