תפריט
גוייס בהצלחה

אוקספורד של בן-גוריון

במדרשת "בן גוריון" לומדים אנגלית חוויתית: תלמידי כיתות ז-ח יעבירו סיורים באנגלית לתיירים מכל העולם המגיעים למדרשה,כך יתחזקו בשפה ויהנו ממנה.
100%
  • 5,727 ₪ מתוך 5,727 ₪
  • גוייס בהצלחה
  • 0 תומכים
  • על היוזמה
  • תומכים (0)
  • עדכונים (4)
  • תגובות (0)

היוזמה של טלי ברונר

דוד בן-גוריון אמר: "אני חולם על אוקספורד עברי בנגב. יהיה זה מקום של יצירה רוחנית, מגן ילדים ועד מחקר אקדמי. בית הספר שלנו, בי"ס צין (יסודי שמונה שנתי) ממוקם במדרשת בן-גוריון, מקום קבורתם של דוד ופולה בן-גוריון. מסביב לביה"ס שלנו - התגשמות חזונו מילה במילה. ברדיוס של כ-300 מטרים מביה"ס היסודי נמצאים גני הילדים של הישוב, התיכון לחינוך סביבתי, וקמפוס שדה בוקר של אוניברסיטת בן-גוריון. הישוב שלנו מהווה אטרקציה תיירותית ובכל יום מגיעים אלינו אוטובוסים של תיירים מהארץ ומכל העולם, לבקר בקבר בן-גוריון או בעין עבדת. מטרת היוזמה הינה לייצר פלטפורמה שבה התלמידים בונים ומדריכים סיור באנגלית, בעקבות הגשמת חזונו של דוד בן-גוריון. בסיור שלנו התלמידים ימחיזו סיפורים על בן-גוריון, על פולה ועל חייהם בקיבוץ תוך שימוש בתחפושות. לאחר הסיור, התיירים מוזמנים אלינו לביה"ס - למשחק כדורגל בהפסקה. הם יקבלו חוויה אותנטית של אינטראקציה עם צעירים ישראלים, ואילו התלמידים שלנו - יחקרו וילמדו על בן-גוריון ועל הישוב שבו הם גרים, ייחשפו לתרבויות שונות וחשוב מכל - יתרגלו דיבור באנגלית וישפרו את ביטחונם העצמי בשפה.

שם בית הספר

יישוב

צין מדרשת בן גוריון

התלמידים שלי (מספר תלמידים משתתפים +100)

תלמידי כיתות ז-ח בבי"ס צין שבמדרשת בן-גוריון יובילו את הסיור, ויראו לתיירים כיצד אנו מגשימים את חלום אוקספורד של בן-גוריון. התלמידים הצעירים יותר ישתתפו בפעילות עם התיירים בתוך ביה"ס.

מי אני
אני טלי ברונר, עשיתי הסבה להוראת אנגלית לפני כשלוש שנים. בהכשרתי אני ד"ר לביוטכנולוגיה, וקודם עבדתי כטכנאית מעבדה. עברתי להוראה מתוך הבנה שניתן בקלות להקנות לילדים צעירים את שפת האנגלית, אם עושים זאת בדרך של למידה חווייתית וגורמים להם לאהוב את המקצוע. אני שחקנית חובבת, ומשלבת בהוראה תחפושות והצגות. למדתי שכאשר ילד מתחפש, הוא הרבה יותר משוחרר ומוכן לדבר אנגלית. אני אוהבת אהבה עזה את המקום בו אני גרה, מדרשת בן-גוריון, ונהנית להשוויץ בנופיו ובמוסדותיו בפני אורחים שמגיעים אלינו. מנסה להנחיל זאת גם לתלמידיי.

איך תראה הצלחה?

נקבל פידבקים חיוביים מן הקבוצות של התיירים שישתתפו בסיור, וקבוצות נוספות ישמעו עלינו וירצו להשתתף בסיור. התלמידים שלנו יצברו ביטחון בדיבור באנגלית, ויביעו רצון להדריך עוד קבוצות של תיירים. התלמידים יפתחו "גאוות מולדת", יהיו גאים במקום שבו הם גרים, ילמדו ציונות מהי, ויצברו ידע תוך שיפור מיומנות דיבור מול קהל. בעתיד - נפתח את הסיור כך שנוכל להציע סיור סביב נושא מסויים בישוב, סיור מודרך בצריף בן-גוריון, ועוד. בתי ספר נוספים, המצויים במקומות תיירותיית, יאמצו את הרעיון ויבנו סיור דומה.

מה נדרש לשם כך?

ציוד הגברה לשימוש בסיור, חולצות למדריכים, אוטובוס לסיור לבית בן-גוריון בתל-אביב.

ציוד / שירות נדרש כמות עלות יחידה (כולל מע"מ) עלות כוללת (כולל מע"מ)
בידורית ניידת 1 410.00₪ 410.00₪
אוטובוס צמוד 12 שעות+כביש 6 1 3,020.00₪ 3,020.00₪
חולצות 100 17.00₪ 1,770.00₪
לוגיסטיקה 7% 364.00₪
סליקת אשראי 2.925% 162.75₪
טבלת משאבים סך הכל: 5,726.75 ₪

אין תורמים לעת עתה, היה הראשון!

עדכונים קודמים
תאריך: 29/7/2019 15:12 / סטטוס: אושר
תודה לתומכים ביוזמה שלי!
שלום לכל התומכים היקרים!
אני רוצה להודות לכם מקרב לב על תמיכתם ואמונתכם ביוזמה שלי "אוקספורד של בן גוריון"!
בזכותכם החלום החינוכי שלי אוטוטו יתגשם.
היוזמה עומדת כבר על 57% אחוזי גיוס ונותרו לי 25 ימים. אשמח מאוד אם תוכלו לשתף ברשת ולהפיץ בקרב קרוביכם, וכך אצליח להגיע ליעד בקרוב:)

שוב המון תודה לכם ולכן! וכמובן שאמשיך לעדכן,
שלכם,
טלי

תאריך: 6/8/2019 21:21 / סטטוס: אושר
הישורת האחרונה!
שלום לתומכים היקרים של היוזמה שלי!
זהו הגענו לישורת האחרונה - הצלחנו לגייס מעל 95% מהסכום הדרוש כדי לקיים את המיזם ולהפוך חלום למציאות (בריבוע :-)). אשמח לעזרתכם בגיוס תומכים נוספים. אם שמעתם על המיזם דרך קבוצת וואטסאפ (גם אם אני חברה בה) - כיתבו בה מספר מילים על זה שקראתם על היוזמה, וכמה שהיא מהממת :-)), תזכירו לחברי הקבוצה שיש להם הזדמנות אחרונה להיות חלק מהפרוייקט הזה לפני שמגיעים לסכום היעד. אם דרך הפייסבוק - תשתפו את הלינק, אבל תכתבו כמה מילים לחבריכם - שיידעו שאתם תמכתם ואתם ממליצים להם לעשות זאת גם כן.
חן חן ושנמשיך להגשים חלומות....

תאריך: 11/8/2019 12:06 / סטטוס: אושר
תודה רבה על התמיכה!!!
תומכים יקרים, אני ברומניה, התבשרתי אתמול בערב שהיוזמה שלי גוייסה - כמובן שהרמתי כוסית לכבודכם תומכים יקרים, ואני רוצה להודות לכם על הפחת הרוח במפרשים, על העידוד והפרגון ועל כך שנתתם לי מוטיבציה ליזום עוד פרוייקטים מן הסוג הזה לקידום הוראת האנגלית בבית הספר שלנו! תודה רבה גם לטל יקים ולרונית אור מ״לכיתה״ על הליווי המקצועי הצמוד! בהערכה רבה
טלי ברונר

תאריך: 6/2/2020 15:13 / סטטוס: אושר
מדריכי התיירים הצעירים יצאו לדרך!
שלום לתומכים היקרים ביוזמת "אוקספורד של בן-גוריון". במהלך המחצית עמלנו על למידה ובניית ההדרכה לתיירים, והיום הוצאנו את הסיור לפועל בפעם הראשונה. אירחנו שתי תיירות מאוסטרליה, חברות של אחת המורות בבית הספר שהגיעו לבקר במדרשה. לקחנו אותן לסיור בעקבות התגשמות חלומו של בן-גוריון - בקברו המחזנו את סיפור חייו ואת האירועים החשובים שאירעו בהם. עשינו הצגה קצרה בשיתוף התיירות אשר ממחיזה מדוע בן-גוריון בחר להיקבר דווקא כאן. המשכנו לקמפוס האוניברסיטה, שם ראינו איך כבר לפני 70 שנה חזה בן-גוריון את המחקר הייחודי והחדשני שמתקיים כאן בנגב. סיימנו במשחק netball באנגלית בבית הספר. כל הדרך התיירות שוחחו עם המדריכים הצעירים שיחת חולין - ולמדו על חיי הנוער כאן במדרשה. כל הכבוד למדריכים שבחרו להיות חלק מהפרוייקט, ותודה גדולה לתומכים!!!

    
0 תגובות

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם.

נגישות
  למעלה