תפריט
גוייס בהצלחה
100%
  • גוייסו

    5,375 ₪

  • מתוך

    5,375 ₪

  • תומכים

    24

שתף את הפרויקט:
  • על הפרויקט
  • תומכים (24)
  • עדכונים (1)
  • תגובות (2)

הפרויקט שלי

Fix Master הינו פרוייקט טכנולוגי חדש המהווה המשך לחוג סלולאר שנערך בבית הספר בשנתיים האחרונות, חוג זה כלל מספר פריטים מועטים, כמעט ללא טלפונים לתרגול אבל עם הרבה מוטיבציה - החוג היה הצלחה גדולה, ניתן לדמיין את פוטנציאל ההצלחה של FixMaster. הפרוייקט יכלול 32 מפגשים בני 4 שעות אקדמיות כל אחד ובסיומו יזכה כל משתתף שהצליח בבחינה העיונית והמעשית בדיפלומה החתומה ע"י משרד העבודה. בכל פרוייקט ישתתפו כ-12 תלמידים מכיתות י"א,י"ב. לפרוייקט 2 מטרות עיקריות: מטרתו הראשונית של הפרוייקט הינה חשיפה של התלמידים למסתתר מאחורי הטכנולוגיה, כיצד היא פותחה ולאן פניה מועדות - דברים אלו יביאו להרחבת האופקים הצרה שלהם. המטרה השנייה (שאינה משנית כלל וכלל) היא חשיפה לאפשרות תעסוקה מכובדת ומפרנסת בעתיד. כזו שתביא אותם להתעניין בנושא, לעסוק בו גם בביתם, להתפרנס ממנו בכבוד וללמוד ממנו. ברגע שיושגו מטרות אלו יהיה לתלמידים מקום מפלט מקשיי היום יום, מהאפלה המכסה את עתידם. תהיה להם מטרה אטרקטיבית ויעד אמיתי וניתן להשגה. התמקדות בפרוייקט FixMaster תרחיק את בני הנוער שישתתפו בו משוטטות, פריקת עול ושאר מרעין בישין. נוער בסיכון צריך מבוגר שיאמין בו, מטרה בהישג יד, ועניין בנושא - השאר יעשה מעצמו.

אזור

צפון

התלמידים שלי

תלמידי נוער קצה בגילאי 15-19 אשר אינם מיועדים לבגרות מלאה. חייהם האישים כוללים מכשולים רבים וחוויות רבות של חוסר הצלחה ולעיתים ייאוש. כמו בני נוער רבים בגילם, הם מוצאים עניין רב במכשירים ואמצעיים טכנולוגיים המהווים חלק בלתי נפרד מהחיים במאה ה-21. לכל התלמידים ישנה הפרעת קשב וריכוז, קשה להם מאוד להיות מרוכזים בחומר עיוני, הרצאה או סרט לימודי, על כן הידע האישי שלהם מאוד מצומצם ואופקי המידע צרים מאוד. רבים מהם עובדים לאחר שעות הלימודים בעבודות מזדמנות, במשקים חקלאיים וכו'. אלה אשר אינם מוצאים תעסוקה משוטטים לעתים ברחובות בחוסר מעש,דבר ההופך אותם למועדים לפריקת עול. רובם ככולם מחפשים באופן תמידי קרן אור באפלה, כזו אשר תטמון בחובה תקווה לעתיד טוב ומבטיח יותר. חלקם הגדול מגיע ממשפחות קשות יום, לעיתים רבות חד הוריות, כאלו המבקשות ונצרכות לסיוע ע"י הרווחה וכו'.

איך תראה הצלחה?

את ההצלחה לטווח קצר ניתן למדוד בעזרת הפרמטרים הבאים: חיוך של תלמידים, סיפוק לאחר הצלחה בתיקון תקלה, ציון גבוה בבחינה, פידבקים חיוביים מהמשפחות ומהסביבה הקרובה לתלמידים, שיחות טלפון למורה לאחר שעות הלימודים המעידות על עניין ושיעורי בית מעשיים של תלמידים (דבר לא מובן מאליו) - כל אלו יחשבו להצלחה לטווח הקצר וכמובן שיאפשרו למדוד את ההצלחה. לטווח הרחוק ניתן יהיה למדוד את כמות תלמידים אשר הצליחו להשתלב בשוק העבודה בעזרת המקצוע אותו רכשו בבית הספר, כמה מהם עזבו את חיי השוטטות והקימו בניין עדי עד, בשונה מהבתים בהם הם גדלו.

מה נדרש לשם כך?

ציוד מעבדה כלי עבודה, ציוד מקצועי, חלקי חילוף לתרגול וכדומה

ציוד / שירות נדרש כמות עלות יחידה (כולל מע"מ) עלות כוללת (כולל מע"מ)
דבק UV לחידוש מסכים LOKA 2 105.00 ₪ 210.00 ₪
בלאוור דיגיטלי BAKO 858D 2 515.00 ₪ 1,030.00 ₪
בדיל 0.3 - 100 גרם 2 53.00 ₪ 106.00 ₪
כפפות אנטיסטטיות 5 23.00 ₪ 115.00 ₪
לוח ברגים לאייפון 4 3 29.00 ₪ 87.00 ₪
לוח ברגים לאייפון 5 3 29.00 ₪ 87.00 ₪
לוח מגנטי לברגים אייפון 6 3 35.00 ₪ 105.00 ₪
כבל USB לאייפון 4 עם אריזה 2 6.00 ₪ 12.00 ₪
כבל USB לאייפון 5 עם בליסטר 2 12.00 ₪ 24.00 ₪
מברגה חשמלית לפתיחת מכשירי סמסונג 2 293.00 ₪ 586.00 ₪
רב מודד בצורת עט 1 228.00 ₪ 228.00 ₪
נוזל לניקוי קורוזיה 1 ליטר JELT 2 76.00 ₪ 152.00 ₪
מנורת לופה 5 אינץ תאורת לד 90 נורות 3 339.00 ₪ 1,017.00 ₪
מפרט דק מפלסטיק 5 2.00 ₪ 10.00 ₪
פינצטה BST-11C 2 33.00 ₪ 66.00 ₪
מברג לברגי לוח למכשירי אייפון 5 53.00 ₪ 265.00 ₪
אקדח לדבק UV LOKA 1 99.00 ₪ 99.00 ₪
פומפה שני צדדים מיוחדת לפתיחת מכשיריי אייפון 1 88.00 ₪ 88.00 ₪
מלחם 40W BEST 2 76.00 ₪ 152.00 ₪
מנורה לייבוש דבק UV מיוחד לחידוש מסכים 1 410.00 ₪ 410.00 ₪
מעמד שולחני למלחם 2 63.00 ₪ 126.00 ₪
עלות סליקת אשראי 3% 1 150.00 ₪ 150.00 ₪
תקורה תפעולית 5% 1 250.00 ₪ 250.00 ₪
טבלת משאבים סך הכל: 5,375.00 ₪
.

  • donator_misc@a10862-tmp.s21.upress.link
    תומכים שונים

  • גולן סררו
    גולן סררו

  • teacher_oramed@a10862-tmp.s21.upress.link
    אורמד בע"מ

  • שילה משה
    שילה משה

  • נתנאל משה
    נתנאל משה

  • אליסף
    אליסף

  • donator_avishay@a10862-tmp.s21.upress.link
    אבישי ברוורמן

  • donator_moriya.m@a10862-tmp.s21.upress.link
    מוריה משה

  • donator_igal.o@a10862-tmp.s21.upress.link
    יגאל אוחנה

  • donator_ayala.y@a10862-tmp.s21.upress.link
    איילה יהב

  • donator_moshe.d@a10862-tmp.s21.upress.link
    משה דבוש

  • donator_marom@a10862-tmp.s21.upress.link
    קבוצת מרום

  • donator_rivka.c@a10862-tmp.s21.upress.link
    רבקה כהן

  • י
    י

  • donator_rinafreischr@a10862-tmp.s21.upress.link
    Rina Frei Schreiber

  • donator_bzlal@a10862-tmp.s21.upress.link
    בצלאל מלך

  • יעל ביטרמן
    יעל ביטרמן

  • donator_doron.y@a10862-tmp.s21.upress.link
    דורון יניב

  • donator_phibro@a10862-tmp.s21.upress.link
    פיברו ישראל

  • donator_icv@a10862-tmp.s21.upress.link
    Israel Cleantech Ventures (ICV)

  • איתן בארי
    איתן בארי

  • donator_shaibari@a10862-tmp.s21.upress.link
    שי בארי

  • donator_amit.d@a10862-tmp.s21.upress.link
    עמית דבוש

  • donator_elisaf.s@a10862-tmp.s21.upress.link
    אליסף שטיינר

עדכונים קודמים
תאריך: 25/7/2017 15:05
פרוייקט פיקס מסטר גויס בהצלחה בזכותכם
לפני שלושה חודשיים ׳פיקסמאסטר׳ היה רק רעיון בתחילת דרכו, היום הוא כבר גדל והפך לממשי - החזון והתקווה הפכו למציאות, ורק בזכותכם. אני חש כי עליי להודות לכל אחד מכם באופן אישי, האמונה שלכם בפרוייקט, הרצון לעזור והשותפות בדרך הביאו אותנו הלום. רבים מתלמידנו ימצאו מפלט בפרוייקט זה, הם יוכלו לרכוש מקצוע אמיתי ומבוקש, להצליח על אף הכשלונות ולרקום לעצמם חלום.
תודה רבה ובברכת חודש טוב וחג פסח כשר ושמח אריה משה
2 תגובות
  1. שי בארי פברואר 25, 2016 - הגב

    בהצלחה!

  2. בצלאל מלך מרץ 20, 2016 - הגב

    רעיון יפה. בהצלחה!

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם.

הפרויקט של אריה משה
שמי אריה משה, בן 31. בוגר ישיבה ההסדר בטפחות. בוגר הנדסת אלקטרוניקה, BA בכלכלה, MBA במנע"ס - כולם בהצטיינות יתרה. להוראה הגעתי לאחר שהבנתי כי זה ייעודי בחיים וכי נתנה לי מתת אל המאפשרת לי להיות מקובל על בני נוער מהשכבות הקשות ומאפשרות לי להשפיע עליהם. ויתרתי על קריירה בתחום ההייטק והתחלתי לעבוד כמורה בבית הספר ברנקו וייס מרום הגליל. את לימודי ההשלמה לת.הוראה סיימתי לפני כחצי שנה. ישנם ארבעה אתגרים אותם הצבתי לעצמי בתור מורה בברנקו וייס: 1. הרחבת אופקים לתמידי נוער קצה 2. מניעת נשירה מבית הספר 3. הקניית ערכים 4. ליצור להם 'חלום' ולעזור להם להגיע לשם. את ההחלטה להיכנס לתחום ההוראה לקחתי בעקבות מספר שיחות עם אנשי מפתח בחיי. הם אלו אשר הבהירו לי כי לתחום זה אני שייך ובו אוכל לעשות חיל, וכי כסף איננו מטרה אלא אמצעי בלבד.האנשים האלו הינם אמי היקרה הכ"מ שנפטרה לפני כחצי שנה, ומחנכי: ר' אייל גריינר ור' אביגדור ויצמן. הציטוט האישי שלי הינו משפט שכתב הראי"ה קוק : "בן אדם עלה למעלה עלה כי כח עז לך יש לך כנפי רוח כנפי נשרים אבירים אל תכחש בם פן יכחשו לך, דרוש אותם וימצא לך מיד"
נגישות
  למעלה