תפריט
לא הגיע ליעד הגיוס זכה במענק למורה יזם

תכנות מהראש ועד הרגליים

למידה משמעותית באמצעות תוכנת Arduino המשלבת תכנות עם תוצר מוחשי: תיאורה, מעשה וחשיפה לעולם העבודה העתידי.
זמן שנותר לסיום הגיוס:
ימים שעות דקות שניות
32%
  • 1,610 ₪ מתוך 4,941 ₪
  • תהליך הגיוס הסתיים ללא הצלחה
  • 0 תומכים
  • על היוזמה
  • תומכים (0)
  • עדכונים (0)
  • תגובות (2)

היוזמה של אבישלום בן-נון

תכנות הפך לאחת המיומנויות החשובות בשוק התעסוקה בארץ ובעולם. וזו הסיבה שבבית הספר בו אני מלמד, מתחילים ללמוד אותו כבר בכיתה ז'. הניסיון לימד אותי כי תלמידים רגילים לתוצאות מידיות וכשהם פוגשים תחום הדורש סבלנות ודקדקנות הם נתקלים בקושי. מתוך כך נולד הרעיון שלי- ליצור עבור התלמידים שלי שיעורים חווייתיים באמצעות תוכנת Arduino, המשלבת תכנות עם תוצר מוחשי. בדרך זו התלמידים לא לומדים שפה המורכבת רק מקודים ואותיות, אלא יכולים לראות באופן מוחשי כיצד כל פעולה שמקלידים במחשב מתקיימת במציאות. שיטת הלימוד הזו מעודדת פיתוח מיומנויות, חשיבה יצירתית והעמקה במושגי העולם החדשני והטכנולוגי. אני מאמין שבאמצעות חוויית הלימוד הייחודית עם תוכנת Arduino ,התלמידים שלי יבינו כמה כוח וחכמה טמונים בעולם הממוחשב הזה, ייהנו ויתרמו ממנו. המאיים והמפחיד יהפוך למעניין ומושך. בעייני, זהו לא רק שיעור בתכנות אלא גם שיעור לחיים בסלילת דרכים להתמודד עם קושי ואתגר.

שם בית הספר

יישוב

עירוני תורני ב' ג' תל אביב - יפו

התלמידים שלי (מספר תלמידים משתתפים 21-40)

תלמידי כיתה ז' משכבות סוציו-אקונומיות מוחלשות המגיעים לבית הספר מכל רחבי גוש דן. חלקם רעבים ללמידה והצלחה, וחלקם לא מבינים את חשיבותו של בית הספר ורק מחכים לצלצול הגואל, שיחזיר אותם הביתה ויוכלו לצאת לעבוד עובר כמה שקלים
התלמידים שלי צריכים לחוות ולחוש את המקצועות שלומדים ולכן שיעור תכנות חוויתי מאוד מתאים לצורך זה.


מי אני
שמי אבישלום בן-נון, תושב מרכז ת"א ומחנך שנה חמישית בבית הספר צייטלין . אני מאוד אוהב ללמד ומאמין שעבודת המחנך פותחת את הלב. ללמד תלמידים זה לא רישום על דף חלק אלא זו היכולת לנווט את נפשם ללמידה. ההבנה הזו חילחלה בי בשנים האחרונות והולידה בי את המחשבה שאי אפשר לצפות מתלמיד שיפנים תהליך פדגוגי מבלי שיהיה לו את החיבור האישי אליו. פעם זה היה עוד אפשרי, היום כמעט ולא. יש להבין שהתלמידים לא ישקיעו את הכוחות שקיימיים בהם, אם נאמר להם שזה בשביל ההצלחה שלהם, הם ישקיעו אותם אם יראו שהם כבר מצליחים.

איך תראה הצלחה?

הצלחת הפרוייקט תימדד בכך שאחוז גבוה מהתלמידים ידע להשתמש בשפת תיכנות, יצליח להתחבר לתחום ואף לאהוב אותו. הקשיים איתם מתמודדים התלמידים יהפכו לאתגרים שניתן לצלוח אותם דרך חוויה והנאה.

מה נדרש לשם כך?

בכדי להצליח בפרויקט אני צריך לייצר אצל התלמידים מוטיבציה להכרות עם עולם התכנות. וכמובן נדרשים ערכות של בקרי Arduino עם סל חיישנים ועזרים.

ציוד / שירות נדרש כמות עלות יחידה (כולל מע"מ) עלות כוללת (כולל מע"מ)
בקר Arduino עם סט חיישנים. 25 192.00₪ 4,800.00₪
סליקת אשראי 2.925% 140.40₪
טבלת משאבים סך הכל: 4,940.40 ₪

אין תורמים לעת עתה, היה הראשון!

אין עדכונים חדשים בינתיים
2 תגובות
  1. צבי יהודה מרץ 11, 2018 - הגב

    בהצלחה רבה!
    נשמע פרוייקט מבטיח.
    כל הכבוד!!!

  2. מוריה מרץ 11, 2018 - הגב

    את בית ספר חזק! עופו עם התלמידים גבוה!

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם.

נגישות
  למעלה