תפריט
גוייס בהצלחה זכה במענק למורה יזם

ספר המתכונים הקהילתי של אורט גאולה

הפקת ספר מתכונים של תלמידי, מורי ועובדי בית הספר 'אורט גאולה', בשיתוף עם מועדון הגימלאים של כרם התימנים. בהפקת מגמת הצילום של בית הספר.
100%
  • 5,332 ₪ מתוך 5,332 ₪
  • גוייס בהצלחה
  • 0 תומכים
  • על היוזמה
  • תומכים (0)
  • עדכונים (1)
  • תגובות (1)

היוזמה של עידית קינר

במגמת הצילום של 'אורט גאולה' חשוב לנו לשלב בין לימודים רגילים לפי תכנית הלימודים לבין פרוייקטים מעניינים שדורשים הפקה גדולה, שיתופי פעולה, ושבסופם התלמידים מקבלים תוצר משמעותי.
בחרנו לעסוק באוכל כי הוא שמקרב בין אנשים ובדרך כלל מקושר לשמחה. בית הספר שלנו מורכב מתלמידים מרקעים שונים ועדות שונות, תלמידים מהמגזר הערבי, ילדי עובדים ומהגרים ממדינות שונות. השונות והגיוון יכולים לבוא לידי ביטוי היטב בתחום האוכל.
אני מעוניינת להפיק ספר מתכונים מצולם שיכיל מתכונים של הורים, תלמידים, מורים, עובדים וקבוצת הבישול של אורט גאולה, ובנוסף שיתוף פעולה עם מרכז הגימלאים של כרם התימנים.
תלמידי מגמת הצילום ילכו לבתיהם של הורים, מורים וגימלאים מתנדבים, יצלמו את תהליך הבישול ואת המאכל המוגמר וירשמו את המתכון, ואם יש סיפור מעניין מאחורי המתכון. חלק מהמאכלים יצולמו בסטודיו של המגמה.
בסוף התהליך יופק ספר מתכונים מהודר שאפשר יהיה למכור או לתת כמתנה. כמו כן, נרצה גם לקיים אירוע השקה של הספר, שבו יהיו דוכני אוכל ממקומות ותרבויות שונות, שיוכן על ידי מתנדבים. האירוע מתוכנן להיות אירוע השיא בשבוע הישראלי בשנה הבאה (נובמבר 2018).
הפרוייקט שלי משלב בין עולמות תוכן רבים- עולם המזון והבישול, היכרות עם העדות והמגזרים שונים הקיימים בתוך החברה הישראלית והתנסות בנתינה לאחר-נתינה לשכבת הגמלאים באוכלוסייה.
אני חושבת שנגיעה בכל אחד מהמרכיבים הללו, חשובים והכרחיים עבור כל בני הנוער.

שם בית הספר

יישוב

בית חינוך קהילתי גאולה תל אביב - יפו

התלמידים שלי (מספר תלמידים משתתפים 21-40)

התלמידים שישתתפו בפרוייקט הם בעיקר ממגמת הצילום וגם תלמידים אחרים בבית הספר. תלמידי אורט גאולה כולם הינם תלמידים שלא התאקלמו במסגרות תיכוניות רגילות, בעיקר בגלל לקויות למידה וחלקם בגלל בעיות משפחתיות שונות. חלקם ילדי פנימיות, חלקם נוער בסיכון, ויש גם מספר ילדי עובדים זרים ומבקשי מקלט. לרוב התלמידים קשיים בהתבטאות בכתב ובעל פה ובחרו בצילום כדרך נוספת לבטא את עצמם ואת תשוקותיהם.

מי אני
אני מורה בתיכון שנקרא "הזדמנות שנייה". הרבה מתלמידינו הגיעו רוויי חוויות כישלון ובאים אלינו חסרי אמונה בעצמם. אני מאמינה שלמידה אמיתית אינה נעשית בכיתה, אלא על ידי חיבור התלמידים לעשייה משמעותית עם תוצר משמעותי בסופה. כשתלמידים מרגישים שותפים ליצירה הם מחוברים יותר, מוכנים יותר ללמידה וכמובן נהנים יותר. לכן אני מחפשת כל הזמן פרוייקטים מעניינים ולחבר אותם לתלמידים שלי. ציטוט אהוב עלי: "בנעורי נאלצתי לקטוע את לימודיי כדי ללכת לבית הספר" ג'ורג' ברנרד שאו

איך תראה הצלחה?

שיתוף פעולה של תלמידים והורים, איסוף מספר רב של תמונות יפות ומתכונים טעימים.
המוצר המוגמר- ספר מתכונים מהודר.
הצלחה נוספת- קיום אירוע מופק היטב ורב משתתפים.

מה נדרש לשם כך?

מבחינה לוגיסטית נדרשים מתנדבים שיסכימו לבשל ואנשי צוות שיעזרו לי בניהול הפרוייקט. מבחינה כלכלית דרוש לי תקציב להפקת הספר והאירוע.

ציוד / שירות נדרש כמות עלות יחידה (כולל מע"מ) עלות כוללת (כולל מע"מ)
הדפסת ספר מתכונים,כריכה רכה דף נטול עץ 110 ג"ר 95 54.00₪ 5,180.35₪
סליקת אשראי 2.925% 151.53₪
טבלת משאבים סך הכל: 5,331.88 ₪

אין תורמים לעת עתה, היה הראשון!

עדכונים קודמים
תאריך: 29/5/2018 09:35 / סטטוס: אושר
תודה לכל התומכים בפרוייקט שלי, זה נעים לדעת שהתחברתם לרעיון, נותרו לי יומיים אחרונים לגיוס ואני זקוקה לעזרה נוספת קטנה, אנא הפיצו את הפרוייקט למעגלים שלכם ושתפו כדי שיגיע לכמה שיותר עיניים ולבבות. ושוב תודה רבה

תגובה 1
  1. יפתח לקט מאי 28, 2018 - הגב

    איזה פרויקט אש! ממש ממש משמח ועושה תיאבון 🙂
    מקווה שתצליחו לגייס את הסכום.
    בהצלחה!

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם.

נגישות
  למעלה