תפריט
גוייס בהצלחה שת"פ עם מינהל החינוך בעיריית ירושלים

מזריעה ועד שתילה: הקמת גינה אקולוגית בבית הספר יאנוש קורצ'אק

הקמת גינה אקולוגית קהילתית בחצר בית הספר בה יגדלו התלמידים, ההורים ותושבי השכונה: צמחי תבלין, ירקות ופירות עונתיים, צמחי נוי ופרחים.
100%
  • 5,507 ₪ מתוך 5,507 ₪
  • גוייס בהצלחה
  • 0 תומכים
  • על היוזמה
  • תומכים (0)
  • עדכונים (1)
  • תגובות (0)

היוזמה של לילך גולדשטיין כרמלי

לקחתי על עצמי לקדם את החזון של בית הספר ואני מעוניינת להקים גינה אקולוגית שבה יטפלו תלמידי בית הספר, ההורים ותושבים מהשכונה.
לאור הצלחה של ניסיון קטן להקמת גינה עם כיתה אחת מקדמת, ברצוני לממש את הערך המוסף של יציאה לשטח, זריעה, גידול, אחריות על השקיה וקטיף.
כמענה לבקשות חוזרות ונשנות של שאר תלמידי בית הספר לשתף גם אותם. ובשל המחסור בגינה קהילתית בשכונה ולאור האכפתיות של ההורים לנעשה בבית הספר ורצון לשיתוף חשבתי לאחד את כל הגורמים הנ"ל לכדי גינה שתתן מענה חווייתי, רגשי, לימודי, טיפולי הוליסטי, לכל הבאים בשערי בית הספר. במסגרת הפרויקט אנו רוצים להקים גינה משולבת צמחי תבלין, ירקות, ופירות עונתיים, צמחי נוי ופרחים.

שם בית הספר

יישוב

יאנוש קורצאק ירושלים

התלמידים שלי (מספר תלמידים משתתפים +100)

שתי כתות מקדמות בביה"ס וועדת קיימות, המונה תלמידים מכתות ב' - ו'

מי אני
אני לילך, בוגרת מכללת דוד ילין, מורה לחינוך מיוחד ומפעילת ועדת חקלאות בבית הספר. מאמינה בלמידה חוויות, התנסותיית. מאמינה שלמידה בחוץ, במרחבים מעלה חיוך, מהווה מקור לשחרור וליצירת אינטראקציות שונות בין הילדים מאשר בכיתה. ולכן חשוב לחוות תהליך צמיחה- מזריעה לקציר ולהנאה מהפרות. מאמינה שיש השלכה על היבטים חיוביים בתחום הלימודי הרגשי וההתנהגותי. גינה זו תשמש את כלל תלמידי בית הספר ואת המורות כולן כמו גם את אוכלוסיית ההורים והעוברים בדרך המוכנים להושיט יד.

איך תראה הצלחה?

הצלחה בעיני תהיה כאשר יהיה שיתוף פעולה עם ההורים, פרויקטים משותפים, אחריות שהילדים ייקחו על עצמם ויתמידו בה, קטיף של התוצרים וחלוקתם לאוכלוסיית בית הספר וסביבותיה (גנים, בית גיל הזהב). סביבה ירוקה- עוד תחום להתגאות בו.

מה נדרש לשם כך?

הגינה האקולוגית מוקמת בשיתוף פעולה עם מינהל החינוך בעיריית ירושלים אשר ממן את רוב הציוד לו אנו זקוקים: מערכות השקייה, צמחים, כלי עבודה וליויי של גנן מקצועי.
כעת אנו זקוקים למשאבים לבניית אדניות עץ ומילוי אדמה.

ציוד / שירות נדרש כמות עלות יחידה (כולל מע"מ) עלות כוללת (כולל מע"מ)
6 קורות עץ לבניית אדניות 1 2,500.00₪ 2,500.00₪
מילוי אדמה 1 2,500.00₪ 2,500.00₪
לוגיסטיקה 7% 350.00₪
סליקת אשראי 2.925% 156.49₪
טבלת משאבים סך הכל: 5,506.49 ₪

אין תורמים לעת עתה, היה הראשון!

עדכונים קודמים
תאריך: 13/9/2018 19:58 / סטטוס: אושר
תומכים יקרים, הצלחנו לגייס את כל הסכום הנדרש בשבועיים! רוצה להודות לכם על שלקחתם חלק ביוזמה, על התמיכה והפירגון! תודה מיוחדת לעורכי הדין במשרד וינרוט שתרמו חלק נכבד. מוזמנים להמשיך לתמוך בנו ולהצטרף לעבודה משותפת עם הילדים בגינה הקהילתית שתהיה לנו בזכותכם! שנה טובה וגמר חתימה טובה. לילך

0 תגובות

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם.

נגישות
  למעלה