תפריט
98%
14 ימים נותרו
  • גוייסו

    9,640 ₪

  • מתוך

    9,820 ₪

  • תומכים

    36

שתף את הפרויקט:
  • על הפרויקט
  • תומכים (36)
  • עדכונים (0)
  • תגובות (4)

הפרויקט שלי

פרויקט ייחודי המפגיש בין עולם הספר הכתוב לבין עולם הדמיון תוך שמיעה וקריאת הסיפור בו זמנית.
הפרויקט שלי נוצר כדי לסייע לאותם תלמידים המתקשים לקרוא בכיתתי -ליהנות מחוויית הקריאה כמו שאר התלמידים
בכיתה ג' התלמידים נדרשים לקרוא היטב ספרים בעלי עלילה, לכתוב המלצות ולענות על טקסטים ארוכים. פרויקט זה נועד לסייע לאותם תלמידים המתקשים לקרוא -ליהנות מחוויית הקריאה כמו שאר התלמידים. הקריאה בליווי השמיעה תסייע לפתח את התלמידים כלומדים עצמאיים הנהנים מהדרך וחווים הצלחה. התסכול והשקעת האנרגיה הרבים בפענוח המילים ינווטו להנאה ולמידה תוך כדי שחרור מתחים מיותרים. אני רואה בפרויקט זה כאבן דרך להצלחה, למתן שיוויון הזדמנויות גם לתלמידים שמתחילים מנקודת פתיחה נמוכה ביחס לתלמידים במרכז. התלמידים ירכשו טוב יותר את השפה ויחשפו ליצירות ויוצרים שונים ויעשירו את עולמם. בפרויקט זה אני רואה מתחם/ אזור מזמין המאפשר לתלמידים לגשת באופן עצמאי ולהאזין לספרי קריאה בזמן שהם אוחזים בספר וקוראים במקביל. אני מדמיינת את התלמידים קוראים שם בכל בוקר במשך 20 דקות ובנוסף פעמיים בשבוע בזמן שיעורי שפה. המקום יהיה זמין גם בהפסקות לכל תלמיד.
פרויקט זה חשוב לכל תלמיד אשר מתקשה בקריאה ומתבייש בכך.

שם בית הספר

נוף הרים-סאסא

אזור

צפון

התלמידים שלי

התלמידים בבית הספר היסודי אשר לא רכשו עדיין את השפה כמו שצריך, הם משולבים בכיתה רגילה ולחלקם עברית היא השפה השנייה שלהם. ישנם תלמידים המאובחנים כבעלי דיסלקציה, לקויות למידה ובעיות קשב וריכוז. התלמידים אוהבים לשמוע סיפורים, לראות סרטים וללמוד מתוך סקרנות. האתגרים הגדולים שהם ניצבים מולם זה היכולת לקרוא ולהבין כמו שאר קבוצת השווים. להצליח להרגיש טוב עם עצמם, להאמין ביכולותיהם ולחוות הצלחות אמיתיות.
בבית ספרנו לומדים תלמידים מרמות סוציו-אקונומיות שונות, מתרבויות רבות- צ'רקסים, מוסלמים, נוצרים, דתיים, חילוניים, קיבוצניקים, מושבניקים ומכפרים שבסביבה. כיתתי מונה 21 תלמידים שמתוכם 10 תלמידים מקבלים עזרה לימודית.
הפרויקט מיועד לתלמידים שעדיין לא רכשו את הקריאה ואלו שעדיין מתקשים בקריאה ורוצים ליהנות מחוויית הקריאה.

איך תראה הצלחה?

הצלחת הפרויקט תתבטא במספר פרמטרים: תלמידים רבים יקחו חלק ויאזינו לספרים מיוזמתם, שיפור באוצר המילים, שיפור ברמת הקריאה ומכך גם ינבע שיפור בהבנת הנקרא.
השאיפה היא שתלמידים משכבות נוספות יצטרפו לפרויקט וגם תלמידי כיתות חינוך מיוחד. בטווח הקצר הצלחת הפרויקט תביא לאקלים חברתי טוב יותר, ליצירת אווירת למידה ומוטיבציה אצל התלמידים המתקשים. לטווח הארוך, פרויקט זה יפתח לומד עצמאי, תלמיד אשר משפר ומשתפר בכל יום ומרגיש טוב יותר עם עצמו. תלמיד בעל ביטחון עצמי ואמונה ביכולותיו.

מה נדרש לשם כך?

על מנת להגשים פרויקט זה נדרשים הדברים הבאים: טאבלטים או מחשבים ניידים , ציוד ישיבה נוח, התחברות לספרי אודיו.

ציוד / שירות נדרש כמות עלות יחידה (כולל מע"מ) עלות כוללת (כולל מע"מ)
טאבלטים ASUS/Z30 9 865.00 ₪ 7,785.00 ₪
יוגיפוף פרמידה תוצרת מילגה 5 296.00 ₪ 1,480.00 ₪
משלוח פופים 1 275.00 ₪ 275.00 ₪
עלות סליקת אשראי 2.925% 1 279.05 ₪ 279.05 ₪
טבלת משאבים סך הכל: 9,819.05 ₪
.

  • אריה קורטלא
    אריה קורטלא

  • ענבל רשקס סאסא
    ענבל רשקס סאסא

  • גלי אביב נור
    גלי אביב נור

  • דור אלקלעי
    דור אלקלעי

  • עדינה גרושקה
    עדינה גרושקה

  • ליהי ברון כהן
    ליהי ברון כהן

  • ישראל דיקלר
    ישראל דיקלר

  • stam@lakita.org.il
    מועצה אזורית גליל עליון

  • שרון גידו
    שרון גידו

  • מיכאל דואק
    מיכאל דואק

  • אורלי קלמן
    אורלי קלמן

  • אמיר ריק
    אמיר ריק

  • נועה
    noalin1@walla.com

  • גלית יתום
    גלית יתום

  • אברי קורטלר
    אברי קורטלר

  • אופק פרימוביץ
    אופק פרימוביץ

  • ריבה איצקוביץ
    ריבה איצקוביץ

  • יעל בת אדם
    יעל בת אדם

  • יעל דנציגר
    יעל דנציגר

  • עמית סגל
    עמית סגל

  • אבי הירשנזון
    אבי הירשנזון

  • שמואל סלע
    שמואל סלע

  • אורנה וינברג
    אורנה וינברג

  • בתיה חיה שומרוני
    בתיה חיה שומרוני

  • דניאל שמידט
    דניאל שמידט

  • רחל בר יצחק
    רחל בר יצחק

  • ירון ירקוני
    ירון ירקוני

  • טל פורר
    טל פורר

  • מירב קושניר
    מירב קושניר

  • רמי מרוז
    רמי מרוז

  • מוטי סימון
    מוטי סימון

  • שי רוזנצוויג
    שי רוזנצוויג

  • רונית קניטל
    רונית קניטל

  • דודי שמידט
    דודי שמידט

  • אורית קורטלר
    אורית קורטלר

  • עדי בר הלמר
    עדי בר הלמר

אין עדכונים חדשים בינתיים
4 תגובות
  1. רמי ינואר 2, 2018 - הגב

    רונית, כל הכבוד!!! משפחת מרוז

  2. דודי שמידט ינואר 3, 2018 - הגב

    תכנית נפלאה ויוזמה ברוכה של רונית

  3. שרון שלו ינואר 4, 2018 - הגב

    רונית מדהימה! מורה משיכמה ומעלה!
    שיהיה המון הצלחה בפרויקט, הילדים ללא ספק זכו בך!

  4. ליהי ברון כהן ינואר 12, 2018 - הגב

    כל הכבוד רונית!!
    את אחת ויחידה!
    מקוה מאוד שהיוזמה תצא לדרך!

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם.

הפרויקט של רונית קורטלר
שמי רונית, מורה לכיתה ג' ורכזת פדגוגית של בית הספר. בעלת תואר שני בחינוך נוער בהדרה. בכל יום אני מגיעה לבית הספר במחשבה כיצד אני מתגברת על האתגר הבא שלי בכיתתי. האם מה שתכננתי והתאמתי לתלמידיי מקדם והופך אותם לתלמידים טובים יותר, לאנשים חושבים? ללומדים עצמאיים? בכל יום אני פותחת בקריאת בוקר, זה הזמן של התלמידים לקרוא לבד בשקט ספר שהם אוהבים. בשאר הזמן מלמדת מקצועות כגון שפה, מדעים וכישורי חיים. התלמידים כרגע זקוקים מאד לתיווך וסיוע צמוד. מתוסכלים מהר ממשימות של רב מלל. אני רוצה להביא את התלמידים למצב של למידה עצמית, עצמאית, עם יכולת הנאה . תלמידים עם ביטחון עצמי. מה הביא אותי למקצוע הוראה? בילדותי הייתי תלמידה חלשה אשר לא האמינה בעצמה. בבית הספר לא היתה סביבה תומכת ומסייעת. הבטחתי לעצמי שאנסה לעזור לכל ילד/ ה באשר הוא להצליח ולהתגבר על הקשיים תוך כדי עידוד ואוזן קשבת. פיתחתי יכולת הכלה ואמפתיה, למדתי והוכשרתי לעבוד עם תלמידים חלשים. ממקום של חוזק אני מגיעה לקדם תלמידים.
נגישות
  למעלה